מה יקרה בשוק הנדל"ן בעקבות התפטרות שר הביטחון אביגדור ליברמן?

ניר שמול, מנכ"ל חברת שניר – בית לשיווק נדל"ן למגורים ולמסחר, בארץ ובחו"ל, אומר כי בעקבות התפטרותו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, יעלו מחירי הדירות ב 20 אחוז ומסביר מה יתרחש בשוק הנדל"ן בתקופה הקרובה
בניינים לבנים

לדבריו: "ההיסטוריה חוזרת על עצמה ואנו צופים כי מחירי הדירות יעלו בחודשים הקרובים בעוד 20 אחוז, בדיוק כפי שקרה לפני 4 שנים עם תכניתו של שר האוצר דאז יאיר לפיד –מע"מ 0".

שמול מעריך כי ברגע שליברמן יתפטר מתפקידו, הממשלה צפויה ליפול, הכנסת תתפזר, תכנית "מחיר למשתכן" תתבטל, התחלות בנייה יהיו בשפל, וכל מי "שישב על הגדר" וחיכה לירידת מחירים מבין כרגע כי המחירים צפויים לעלות ויקדים לרכוש דירה רגע לפני שהמחירים יעלו.

שמול אומר: "המלצתי למי שמעוניין לרכוש דירה, לא לחכות לעליית המחירים ונהירה של אנשים לרכישה של דירות אלא להקדים את הרכישה בטרם יחזרו המחירים לעלות. מלאי הדירות שלא במחיר למשתכן נמוך מאוד, הרבה פחות מדירות כיום מהמלאי שהיה בתקופת יאיר לפיד שפוטר בשלהי הממשלה הקודמת – כלומר תקופת הנהירה הקודמת שתחזור במהרה במצב הפוליטי כיום".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך