עו"ד יפעת בן אבי בראון מרחיבה פעילותה לתחום היזמות

עו"ד יפעת בן אבי בראון, המייצגת עשרות פרויקטים של התחדשות עירונית ברחבי הארץ, הקימה חברה יזמית, וזכתה בשלושה פרויקטים של החברה העירונית "תשתית" * ההיתר הסופי כבר בדרך, והקבלן המבצע מתכונן לעלייה על הקרקע

"יש מצוקת דיור אדירה לזוגות צעירים", אומרת עו"ד בן אבי בראון, "מחירי הדירות החדשות מגיעים לסכומים אסטרונומים. זוג עם משכורת ממוצעת לא יכול לרכוש דירה באשדוד. אני מייצגת כעורכת דין עשרות רבות של פרויקטים ברחבי הארץ בתחום ההתחדשות העירונית, הן תמ"א 38 והן פינוי-בינוי. את הידע הרב בנדל"ן ובמקרקעין, שזו ההתמחות שלי, החלטתי ליישם בפרויקטים שלי והכול למען רווחת התושבים ומתוך הכרה אמיתית כעו"ד למצוקת הדיור וצרכי התושבים".

ואכן, החברה היזמית שהקימה עו"ד יפעת בן אבי בראון זכתה בשלושה מכרזים של החברה העירונית "תשתית", ובקרוב יתחיל ביצוע של תמ"א 38 בבניינים הרותם 8, שלמה בן יוסף 6 והמעפילים 2. מאחר שמדובר במכרזים של החברה העירונית "תשתית", האישורים הנדרשים להתחלת הבנייה נמצאים בשלבים מתקדמים, וההיתר הסופי צפוי להתקבל בזמן הקרוב.

עו"ד בן אבי בראון מציינת כי הם כבר מתארגנים לעלייה לקרקע. הצפי לסיום הפרויקטים הוא שנה וחצי. מי שאמון על הביצוע הוא הקבלן דן אביטן, קבלן ידוע בעיר, בעל ותק, ניסיון ומוניטין בזכות עבודותיו שאותן ניתן לראות ברחבי העיר. עו"ד בן אבי בראון מציינת כי הבניין ברחוב המעפילים 2 נמצא בצומת מרכזי מול הסטאר סנטר. בפרויקט זה מציעים דירות חדשות בנות ארבעה חדרים עם חנייה צמודה רשומה בטאבו, ובמחירים ריאליים. הבניין בשלמה בן יוסף 6 הוא פרויקט ייחודי וראשון בעיר בו אושרו מרפסות סוכה. הרותם 8 נמצא על ציר מרכזי באזור ח' ומציע 4-5 חדרים. בכל הפרויקטים הדירות מתוכננות למלא צרכים של משפחות, יש בהם חדרי ממ"ד, ולכל דירה חנייה צמודה בטאבו. שיווק הדירות החדשות כבר החל. את פרויקט המעפילים 2 משווקים "נדל"ן כחול-לבן", את פרויקט הרותם 8 ושלמה בן יוסף 6 משווק אלי עיון.

אשדוד נחשבת לאחת הערים בהן נושא התמ"א 38 מקבל חשיבות מכרעת. להזכירכם, תמ"א 38 היא תוכנית המתאר הארצית לחיזוק מבנים מפני רעידות אדמה. כתמריץ לחיזוק, מוענקות זכויות בנייה נוספות. תמ"א 38 מעניקה זכויות בנייה לתוספת יחידות דיור והרחבת דיור במבני מגורים, ותוספת שטחי בנייה למבנים שאינם מיועדים למגורים, בהליך ישיר של היתר, בין השאר כדי לעודד את החיזוק. תמ"א 38 חלה על מבנים שההיתר לבנייתם הוצא לפני 1.1.80, למעט מבנים שהתקן הישראלי לרעידות אדמה פטר. מבנים בהיתר שנבנו לאחר מועד זה, חלות עליהם הוראות החיזוק בלבד, ללא תוספת של זכויות בנייה. עידוד תוספות זכויות נעשה באחת משלוש אפשרויות: תוספת אגף, תוספת קומה או מילוי קומת עמודים מפולשת. סך כל שטח התוספת עבור הוספת יחידות דיור יהיה כשטח קומה טיפוסית של המבנה. התחדשות עירונית מהווה פתרון הכרחי למצוקת הדיור באשדוד, ונודע לנו כי פניה של עו"ד בן אבי בראון מועדות לפיתוח העיר אשדוד, ועל הפרק עומדים פרויקטים נוספים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך