הזמן לא עוצר במסעדת "השעון"

עכשיו כבר ברור למה קראים למקום מסעדת "השעון", פשוט כי הוא פתוח סביב השעון... רעבים בכל שעה של היום? אל תסתכלו בשעון... "השעון" פתוח. אחד המקומות הבודדים בעיר שניתן לאכול ארוחת בוקר, מתי שבא לכם, אפילו לפנות בוקר. המקום כשר ופתוח 24 שעות, 6 ימים בשבוע (בשבת הוא סגור) המשלוחים עד 5 לפנות בוקר!
הזמן לא עוצר במסעדת "השעון"
צילום : השעון

כמה פעמים אמרתם לעצמכם שאתם רעבים, אבל אין מקום פתוח בדיוק עכשיו בכדי לאכול בעיר? אתם מציצים בשעון לראות מה השעה ואם אפשר למצוא מקום. אז זה בדיוק המקום, "השעון". לא צריך להציץ בו… צריך להגיע אליו, מסעדת "השעון". אבל לא רק בלילה, המקום פתוח בכל שעות היום ועוד לא אמרנו מילה על האוכל הטרי, שחלק ממנו אתם יכולים להרכיב בעצמכם, לפי טעמכם.

למסעדת "השעון" קונספט ייחודי וחדשני. המקום עבר שינוי דרמטי, וכעת לצד פינוקי בית הקפה, ניתן למצוא במקום מסעדה חלבית עם תפריט עשיר במיוחד, עמדת קינוחים וצוות ששמח לשרת 24/6 (המקום אינו פועל בשבת, אך פתוח במוצ"ש). מצד אחד כריכונים, בורקסים ובורסקטות, מצד שני רביולי גבינות, גרטן תפו"א וכדומה. עניין הקינוחים הוא כבר עולם בפני עצמו, עם מגוון עצום החל מסופלה השוקולד וקרם ברולה הקלאסיים, דרך וופל בלגי ועד שאר הפתעות, שקצרה היריעה מלהכיל ומשתנים על בסיס שבועי.

ב"השעון" סיפרו כי המקום לא מימש את מלוא הפוטנציאל שלו והיה ברור שצריך לנצל אותו. בעלת המקום מספרת: "ברור היה לי מהיום הראשון בו קיבלתי בעלות עליו. אמנם המסעדה ממוקמת בבניין משרדים, ויש תנועה ערה של אנשים במקום, אבל דברי המאפה והכריכים הם לא המנות העיקריות שהמקום מציע. אני רוצה שאנשים לא רק יחטפו על הדרך משהו לנשנש, אלא רוצה שיישבו ויאכלו במקום והוא יהווה מקום בילוי לכל דבר". התפריט כפי שראיתם מגוון, כל אחד יכול למצוא את המענה שהוא רוצה, מנשנוש קל ועד ארוחה מלאה.

החלטנו גם אנחנו להיכנס. לראות או נכון יותר לטעום בעצמנו. הגענו בשעת לילה מאוחרת, הופתענו מכמות האנשים שנכחה במקום. מסתבר שחיי הלילה ותרבות הבילוי באשדוד תוססים כמו כל עיר מרכזית אחרת. יש צורך ברור למקומות בילוי פתוחים ללא הגבלה. ב"השעון" אימצו את המסקנה ופתחו כל היום וכל היום, למעט שבת מאחר והמקום כשר.

קשה גם להתעלם מהעיצוב המושקע וממוטיב השעון שבא לידי ביטוי בעשרות שעונים ייחודיים המעטרים את המקום, ומעניקים לו מראה ייחודי ונעים.

אבל אם אני בבית ורוצה ליהנות מהאוכל מתי שבא לי? אז גם לזה יש מענה. מסתבר כי יש שירות משלוחים ענף כמעט בכל שעות היממה עד 5 לפנות בוקר! פשוט פתרון מעולה לכל מי שבא לו לאכול משהו טעים גם בשעה לא שגרתית…

יש עוד… לאחרונה המקום פועל גם כקייטרינג חלבי לאירועים. הקייטרינג הוא פועל יוצא של מנות המקום, שרבים מהלקוחות מבקשים לרכוש בהיקפים גדולים לאירועי בר/בת מצווה, בריתות, ימי הולדת ובכלל. הצצה בתפריט מלמדת כי המחירים הוגנים, ובכל הנוגע לקייטרינג אף אטרקטיביים במיוחד.

מסעדת "השעון", רחוב אורט 20 אשדוד, בניין סי פורט.

פתוח 24 שעות 6 ימים בשבוע (לא כולל שבתות)

מוצ"ש מצאת השבת

טלפון: 1-700-707-706

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך