שופט המשחק אסר על שחקן לשחק עם מגן זיעה שעליו מגן דוד

וראל גרינפלד הורה שוב לשחקן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן, באמצע המשחק מול מכבי חיפה להוריד את מגן הזיעה שעליו רקום מגן דוד.
שופט המשחק אסר על שחקן לשחק עם מגן זיעה שעליו מגן דוד

שוב מסתבר כי יש מי שחושב שדגל ישראל הוא סמל פוליטי.

השופט אוראל גרינפלד הורה ביום שני,  לשחקן בית"ר ירושלים, שמואל שיימן, באמצע המשחק מול מכבי חיפה להוריד את מגן הזיעה שעליו רקום מגן דוד. על פי אמצעי התקשורת, גרינפלד הורה לשחקן להוריד את מגן הזיעה היא שאסור לעלות למגרש עם מסרים פוליטיים.

זו לא הפעם הראשונה שמבקשים משיימן להוריד את מגן הזיעה עם דגל ישראל וגם במהלך העונה שעברה ביקשו ממנו להוריד את המגן המדובר.

מאיגוד השופטים נמסר: "צוות השיפוט ביקש מהשחקן להוריד פריט לבוש שענד על ידו במהלך המשחק בגלל שהיה שונה בצבעיו מהתלבושת אותה לבש (כאמור סט בצבעים צהוב ושחור ופריט הלבוש-מגן זיעה שהיה על ידו בצבעים כחול ולבן). נבהיר, כי בעת בדיקת לבוש השחקנים במנהרה טרם עליית השחקנים לכר הדשא, השחקן הנ"ל לא ענד שום פריט על ידיו, אלא רק לאחר שהחל המשחק הוציא ככל הנראה פריט זה ממכנסיו וענד אותו. מספר שחקני קבוצתו ענדו על ידם טייפ בצבע שחור אשר היה תואם למדי השחקן ואושר ע"י צוות השיפוט".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך