הבטיח תכשיטים ויהלומים ועקץ עשרות אלפי ש"ח

משטרת ישראל עצרה גבר כבן 46 תושב אשדוד, בחשד ש'עקץ' במרמה ובתחכום אזרחים תמימים ברחבי הארץ בעשרות אלפי שקלים
אדם כבול
אילוסטרציה.

ראשיתה של החקירה הסמויה לפני כחודשיים, לאחר שהתקבלו במשטרה במספר תלונות באזור ירושלים ומרכז הארץ, לפיהן המתלוננים נעקצו ע"י אדם אשר פנה אליהם ברחוב והציג בפניהם כי הנו יהלומן שעומד לקראת ביצוע עסקה גדולה.

חקירת המשטרה הסמויה, חשפה את זהותו של החשוד (46, אשדוד) ודפוס פעולתו המתוחכם, לפיו היה מתמקד עפ"י החשד בעיקר באזורים ושכונות של הציבור החרדי ושואל את העוברים ושבים תוך שעפ"י החשד מציג עצמו כיהלומן, היכן יכול למצוא רב להתייעץ עמו באשר לעסקה גדולה שעומד לבצע וככל הנראה בשלב זה לאחר שיצר עניין הנוגע לעסקיו, הצליח עפ"י החשד להוציא במרמה אלפי שקלים מכל אדם ובסכום מצטבר של כ – 100 אלף ₪.

עוד עלה, כי עפ"י החשד, החשוד כדי לעורר אמון בקרב אותם 'נעקצים', הציע להם כערבון לכספם "שהלוו" לו לביצוע העסקה, תכשיטים ויהלומים שעפ"י החשד התבררו במועד מאוחר יותר כמזויפים.

אתמול, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו חוקרי המשטרה את החשוד וערכו חיפוש בביתו, במהלכו תפסו מספר מכשירים ניידים וכרטיסי סים שעפ"י החשד שימשו אותו בביצוע העבירות.

החשוד הובא לחקירה בחשד לקבלת דבר במרמה והתחזות לאחר במטרה להונות. היום הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת במטרה לאתר קורבנות נוספים שנפגעו מדפוס פעולה דומה או זהה.

במשטרה ציינו, חוקרי המשטרה שנחשפו לעדויותיהם של המתלוננים הבינו כי מדובר ב'עוקץ' שיטתי ובדפוס פעולה קבוע בו החשוד מנצל מצבם ותמימותם של אזרחים, יוצר בקרבם אמון באמצעות מצג שווא תוך מרמה והונאה ועושק את כספם, ולאחר חקירה סמויה ומאומצת כנגדו תוך שימוש בכל האמצעים העומדים לרשותם, איתרו את זהותו וכעת נפעל למיצוי הדין עמו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך