כיצד להגיע קורנת, זוהרת ועם עור פנים מושלם לערב השנה האזרחית החדשה!

אין אישה שלא רוצה להיראות במיטבה בערב הסילבסטר: המטרה כמה שיותר קורנת, זוהרת ומאופרת נכון. אז כיצד משיגים את המראה הזוהר?

טיפים ועצות שכדאי לאמץ לקראת מסיבות הסילבסטר

אין אישה שלא רוצה להיראות במיטבה בערב הסילבסטר: המטרה כמה שיותר קורנת, זוהרת ומאופרת נכון. אז כיצד משיגים את המראה הזוהר?

לדברי ליאת מלכא – מדריכת יופי ראשית בחברת פרומדיקס: "לקבל עור פנים מושלם הוא תוצאה של עבודה מתמשכת, תוך הקפדה על שגרת טיפוח יום יומית, אשר תאפשר להיראות במיטבך, במהלך כל השנה. אמנם, ישנם טיפולים אשר מומלץ לעשות אצל קוסמטיקאיות מידי תקופה על מנת לשמור על תחזוקה, הכוללת טשטוש קמטוטים, הבהרת כתמים, רמת לחות גבוהה לעור ועל מראהו הכללי וכן ישנם טיפולים שהם מומלצים לקראת אירועים, מסיבות, צילומים וכו – היוצרים מראה זוהר וקורן לעור הפנים."

אחד הטיפולים החדשניים לפנים זוהרות וקורנות הוא טיפול הבזק שאימצו כוכבות הוליווד, ה- HydraFacial, אשר משתמשות בו לפני צילומים, קמפיינים, תצוגות אופנה, אירועים, טקסים ואף בשבוע האופנה בניו יורק כיכב המכשיר בקרב כל הדוגמניות. בין הכוכבות שאימצו לחיקן הן הקרדשיאנס בעצמן, ביונסה, בריטני ספירס, השחקנית קייט וינסלט ועוד רבים מהשורה הראשונה.

הטיפול אורך 30 דק' בלבד, באמצעות 3 שלבים ומבטיח ניקוי עמוק של עור הפנים, ניקוי לכלוך מהעור ומעניק תחושת רעננות ואף שיפור האלסטיות של העור ללא כאבים ואינו משאיר את העור אדמומי ופצוע בסיום התהליך.

מומחי פרומדיקס ריכזו מס' טיפים ועצות כיצד להכין את עור הפנים ולהגיע לערב הסילבסטר: יפה, קורנת וזוהרת.

1. אל תיכנעי לנזקי הקיץ שעבר: האקלים הישראלי שואב מהעור את הלחות ומשאיר אותו מותש לגמרי. בכדי להשיב לו את החיוניות שאבדה יש להקפיד לשתות הרבה מים, לדאוג לשנת יופי (לפחות 8 שעות ביממה) ולדאוג לטיפול וניקוי העור מידי יום.

2. מלבד גשמי הברכה, החורף מביא עמו גם יובש ורוחות חזקות שלעיתים מיבשות וגורמות נזק לעור ולכן חשוב להקפיד להזין את העור בלחות, מידי בוקר וערב.

3. על מנת לשמור על מראה פנים חיוני, קורן וזוהר, מומלץ אחת לחודש לעבור טיפול בוסט אצל קוסמטיקאית לניקוי עמוק וללחלוח העור והחייאתו.

4. כשמדובר בהכנה לאירוע משמעותי, המטרה היא להביא את עור הפנים למצב הטוב ביותר לקראת המאורע, על מנת שהמייקאפ יהיה מונח בצורה אחידה וחלקה, על העור ויראה מושלם, ללא כתמים וקמטים.

5. מי מאתנו לא חוטאת בחטא הסלפי ומצלמת את עצמה לאינסטגרם או לפייסבוק. עם טיפול ה HydraFacial לא תצטרכי שום פילטר שיחליק את העור ותוך 30 דק' יש לך עור זוהר ובוהק.

6. חשוב לשמור על היגיינת העור יום-יום. פעולה זו אינה דורשת הרבה מאמץ ותורמת למראה אחיד וזוהר.

7. ולמי שטסה למסיבת הסילבסטר ! יש לקחת בחשבון שהלחות במטוסים נמוכה מאוד, מה שעלול לגרום לעור להתייבש במהירות במהלך הטיסה. בהגיעכם ליעד, העניקו לעור טיפול שיעזור לו לחזור לקדמותו.

סילבסטר שמח ויפה ושנה אזרחית טובה 🙂

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך