טרגט קול, החברה שכדאי לכם לעבוד בה…

חברת טרגט קול עוסקת בעולם השירות והמכירה, מונה מספר סניפים בכל רחבי הארץ והם חברה עם אידיאולוגיה. בעולם שבו הולכים לנוצץ והמוכר, החברה מדגישה את חשיבות הפריפריה ושימת דגש על הערים בצפון ובדרום. טרגט קול מעניקה לעובדיה תנאים מרשימים, לפי דברי סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה לילך מישר, וכן יש להם גם סניף באשדוד. אז למה הכי כדאי לעבוד בטרגט קול? גם אנחנו שאלנו וקיבלנו תשובה...
טרגט קול, החברה שכדאי לכם לעבוד בה...
עובדי החברה

חברת טרגט קול פעילה משנת 2010 והיא מונה 8 סניפים בכל רחבי הארץ, מהצפון ועד לדרום. טרגט קול הינה חברת מיקור חוץ ותחום העיסוק העיקרי שלה הוא מעולם השירות והמכירה. בין סניפיה הבולטים ישנו את הסניף בשדרות שהיה הסניף הראשון, וקם מסיבות אידיאולוגיות. סמנכ"לית משאבי האנוש של החברה לילך מישר, מספרת על ההקמה בשדרות כחלק מהרצון ליצור חברה מסודרת בעיר שכולה עיר מפעלים וייצור.

כמו כן, המחשבה על לפתוח סניף באשדוד באה גם היא מאידיאולוגיה, לטענת החברה, ושאיפה להישאר עדיין במוקדים עיקריים בדרום. "לא רצינו עוד להתפתח למרכז", לדבריה. כיום הם יושבים ברחוב הבושם 3 והחברה מונה כ-500 עובדים. אם אתם אנשים של עמידה ביעדים ובעלי אתיקה גבוהה ואמינות מקומכם לגמרי שם. לילך מבהירה: "אנחנו אוהבים לגייס עובדים שכיף לנו לשהות במחיצתם. אנשים טובים שברוח החברה, שרוצים לעבוד ולא באים לעבודה".

דודו אהרון בהופעת סוף השנה של החברה

אז למה כדאי לעבוד בטרגט קול? מישר מסבירה: "אנחנו מציעים בית חם, טרגט קול קודם כל זה בית. אנחנו מקום מחבק שהוא מעבר למקום עבודה עם כל זה שצריך להגיע ליעדים ואנחנו עוסקים במכירות אינטנסיביות. המנהלים הם קודם כל אנושיים, הם ההורה, הבעל והאישה. המנהל הוא הכל ואנחנו דוגלים בגישה שבה אנחנו מנהלים אנשים ולא מספרים, זה חשוב מאוד בכל העולם הזה של היום שבו צריך יד מלטפת ועוזרת". היא ממשיכה ומספרת על עובדים עם וותק כבר מספר שנים במגוון סניפים, ביניהם גם באשדוד, התשובה לוותק היא ברורה בעיניה: "למה? כי טוב, טוב בטרגט קול ומתייחסים באופן יפה ומכובד לכל עובד ועובדת".

היא מתארת כי בין כל עבודת המכירות והיעדים יש גם המון פעילויות והשקעה מצד החברה בעובד: "יש לנו חמישי שמח שבו בכל יום חמישי יש הפנינג או משהו טעים לעובדים וערבי גיבוש בתוך הצוות. יש גם תחרויות עם זכיות כספיות שהולכות לצוותים ויכולות להעשיר להם את ערבי הגיבוש, החברה מממנת את כל זה". ויש גם מסיבת סוף שנה עם זמרים מוכרים, היא מסבירה: "כל סוף שנה יש מסיבת חברה בשווי כמה מאות אלפי שקלים, השנה ערכנו הפקה מטורפת בנמל ת"א, הבאנו את דודו אהרון וערכנו הפקה ייחודית מתוך רצון של להחזיר לעובד. בנוסף, בכל סיכום שנה יש טקס מצטיינים שנתי עם תעודה מהודרת, מגן הוקרה ומתנה יקרת ערך למצטיינים".

על השאלה מי הוא קהל העובדים שיכול להגיע לחברה, היא משיבה באופן ברור ועם נתון מפתיע: "כולם יכולים לבוא לעבוד אצלנו, יש לנו אימהות, סטודנטים ואוכלוסייה בוגרת יותר. ההעסקה שלנו מגוונת והיא ללא אפליה של דת, גזע ומין. אנחנו מעסיקים בצורה הטרוגנית ורוב החברה היא חברה של נשים. 85% מהמועסקות הם נשים ואנחנו מאוד מעודדים את זה".

כמו כן, בימים האחרונים החברה מגייסת עובדים למגוון משרות, הן בתחום הסלולאר והן למטרת התרחבות האתר באשדוד ולטובת מוקד חדש שייפתח בקרוב.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך