עגלת הקניות החדשה נמצאת בכף היד שלכם

תתחילו להתרגל לחוויית קניה אחרת: חברת הסטארט-אפ SuperUp מאשדוד, פיתחה אפליקציה שמשנה את האופן בו אנחנו עושים קניות ומחליפה את עגלת הקניות המסורתית בחוויה חדשנית, והכל ביד שלכם, בנייד שלכם. החברה פיתחה פלטפורמה ייחודית לקניות באמצעות הסמארטפון, באירופה כבר עובדים עם הטכנולוגיה הישראלית ובקרוב ייהנה ממנה גם השוק המקומי. תשכחו ממה שהכרתם על עולם הקניות המקוונות.
עגלת הקניות החדשה נמצאת בכף היד שלכם
יהודה פרנקל ועובדי חברת הסטארט-אפ SuperUp מאשדוד

כמה פעמים דחפתם את העגלה בסופר והיא הלכה לה לאן שהיא רוצה ולא משנה כמה כח השקעתם בזה? כמה פעמים חיכיתם למישהו שיסביר לכם איפה המוצר שאתם בדיוק צריכים ובסוף התייאשתם? כמה פעמים רק המחשבה על התור שמחכה לכם עייף אתכם ובכל זאת לא הייתה לכם ברירה? מהיום תתחילו להתרגל למצב החדש, העגלה המסורתית ברשתות השיווק השונות עומדת להתחלף… בסמארטפון שלכם. אותה חוויה, עם אותם צבעים, אותם מבצעים, אותו השפע ואפילו תוספת של ערכים תזונתיים מיוחדים שיש במוצר או מה לעשות איתו… והכל בנייד שלכם ומהבית שלכם, בלי צורך לקום מהספה, להפסיד את התוכנית האהובה עליכם, או לאחר לקחת את הילדים מהחוג. הכל אצלכם ביד.

על כל זה אחראית SuperUp חברת סטארט-אפ צעירה וחדשנית מאשדוד, שפיתחה פלטפורמה ייחודית לקניות באמצעות הסמארטפון. החברה הוקמה מתוך צורך אמיתי לפתור את חווית השימוש במסחר המקוון, ופיתחה את מה שמכנים היום בכירים בעולם הטכנולוגיה, הפרסום והקמעונאות כפתרון השלם, המהיר והחכם ביותר בעולם. החברה שינתה את תפיסת הקניות המקוונות בעולם, תפיסה שכבר פועלת ברשתות שיווק מובילות באירופה ועומדת בזמן קצר להפוך "עולמות" בכל הקשור לחוויית הקנייה שלכם. לא תרגישו שאתם בבית, אולי רק הריח יחסר לכם… וגם על זה הם עובדים.

בתהליך פיתוח מתמיד

הכל החל לפני 5 שנים. עיריית אשדוד החליטה שהיא רוצה לעודד תעסוקה בעיר, תעסוקה שתכלול הייטק ומקצועות נוספים. הוקם אגף מיוחד לכך שיעזור ליזמים לפתח את המקומות האלה, אפילו מצמידים להם מנטור. כך נוצר מצב שכולם מרוויחים – היזמים, העירייה שמעניקה מקומות עבודה, ובמיוחד תושבי העיר ש-12 אלף מהם כבר מועסקים באמצעות תכנית זו.

אחד האנשים שהחליט להתחבר למיזם הוא רועי איטח (40), תושב אשדוד, שחי פה ברובע י"ב נשוי ואב ל-3. הוא שמע על הפרויקט של העירייה והחליט ללכת על זה. היום, שלוש וחצי לאחר שהחברה שלו SuperUp הוקמה, מעסיק איטח כבר למעלה מ-60 עובדים, רובם מתגוררים באשדוד, וכבר בשנה הקרובה אמורה החברה לגייס עובדים נוספים. אגב, חלק מהעובדים הם עולים חדשים שהגיעו לארץ במסגרת פרויקט ״מסע״, פרויקט נוסף בו העירייה לוקחת חלק. ב-SuperUp לקחו את היוזמה צעד אחד קדימה וסייעו להם לא רק במציאת עבודה, אלא גם בתהליך הקליטה בארץ, העתקת המגורים שלהם לאשדוד ועד לסיוע בבירוקרטיות השונות הכרוכות בלהיות עולה חדש בישראל ותושב חדש באשדוד. חלק אחר ומשמעותי לא פחות מעובדי החברה, עושה את הדרך ההפוכה ומגיע מידי בוקר לאשדוד מה שמביא לכך שמוחות לא רק שלא עוזבים את העיר, הם אפילו מגיעים אליה. תוסיפו לזה את שיתוף הפעולה של SuperUp עם מכללת סמי שמעון בעיר, בו סטודנטים מצטיינים יכולים למצוא את מקומם בחברה. "אנחנו מקדמים העסקת מפתחים מאזור אשדוד והסביבה. היום כבר לא צריך לנסוע עד תל אביב וצפונה מזה בשביל לעבוד בהייטק", אומר איטח.

מימין: המנכ"ל רועי איטח, אדם איטח מנהל האסטרטגיה ועומר חימי מנהל הפיתוח העסקי בישראל

יהודה פרנקל מחזיק תיק החינוך, המסחר והתעשייה: "יש לנו 'שולחן עגול' בעירייה שמיוצגים בו כל מי שמתעסק בהטמעת כח אדם. את המידע אנו מעבירים למקומות עבודה בעיר שיקלטו אותם. יש לנו חממות טכנולוגיות סטארטפיסטיות ו- SuperUp היא רק דוגמא אחת לקליטה של אותם עובדים".

ונחזור לאפליקציה של SuperUp. תחשבו לרגע כמה זה ישנה את החיים שלנו. אנחנו נוכל בכל רגע ומכל מקום להזמין את כל מה שאנחנו רוצים. בעולם קלטו מיד את הפוטנציאל ובמדינות כמו הולנד ובלגיה מאות אלפי אנשים מבצעים את הקניות שלהם באמצעות הטכנולוגיה של SuperUp, זאת לאחר שרשת הפארם הגדולה ביותר באירופה "Kruidvat״, רשת המונה למעלה מ-1,500 חנויות, השיקה לפני מספר חודשים את האפליקציה החדשה של החברה המבוססת על הפלטפורמה של SuperUp וכבר זכתה להצלחה מסחררת. בכדי שתבינו מדובר בחברה בסגנון הסופר-פארם, רק פי כמה וכמה יותר גדולה.

"העגלה החדשה" של SuperUp. בכף היד…

ומה צופן העתיד? החברה אמורה להיכנס בקרוב לשוק האמריקאי וכן, גם לשוק הישראלי. הכל התחיל כאן מהבית באשדוד ויגיע לכל בית בישראל, אולי גם לכל בית בעולם.

כשאנו יושבים בחדר הישיבות של החברה עם רועי, היזם ומנכ״ל החברה, עם אריאל גלסנר ה-COO, אדם איטח מנהל האסטרטגיה ועומר חימי מנהל הפיתוח העסקי בישראל, אפשר לראות ולהרגיש את האמונה הרבה שיש להם במוצר, תרתי משמע. עכשיו נשאר להם רק לעבוד על הריח. ואני חשבתי לעצמי מה לעשות עם מטבע חמישה שקלים בהם השתמשתי עבור העגלה בסופר. הנה עוד רעיון לסטארט-אפ…

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך