"אם מאוכזבים מתיקו נגד בית"ר זה מלמד הכל"

באשדוד מאוכזבים מהתיקו בראשון. גורם בקבוצה: "יכולנו להביא 3 נקודות. אבל אם אנחנו מאוכזבים מתיקו מול בית"ר, זה מלמד הכל על איו קבוצה אנחנו העונה". באשדוד ממשיכים בקמפיין לזהירות בדרכים.
"אם מאוכזבים מתיקו נגד בית"ר זה מלמד הכל"
אשדוד מול בית"ר. (צילום: טל אקוקה)

"הגענו למצבים, היו אין ספור פעמים שהגענו ל-3 מול 2 ,או 4 מול 3. אבל אם אנחנו מאוכזבים מתיקו מול קבוצה כמו בית"ר ירושלים שפעם תיקו היה הצלחה, זה מלמד איזו קבוצה יש לנו השנה". כך אמר גורם במ.ס אשדוד לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים.

אותו גורם המשיך: "אנחנו חושבים כבר על המשחק הבא מול חדרה. מבאס שלא הצלחנו לקחת 3 נקודות, ומקווים שבמשחק הקרוב דברים ילכו טוב יותר".

שני הקפטנים, של אשדוד ובית"ר והקמפיין לזהירות בדרכים. (צילום: טל אקוקה)

באשדוד המשיכו בקמפיין לזהירות בדרכים גם מול ירושלים. טום בן זקן קפטן אשדוד טום בן זקן,יחד עם קפטן בית״ר ירושלים עידן ורד קראו לאוהדים לשמור על חייהם וחיי הסובבים אותם, להימנע משתיית אלכוהול בנהיגה, לחבוש קסדה בכל רכיבה ולהימנע מהתעסקות עם הטלפונים בזמן הנהיגה.
במהלך המחצית קיימו פעילות בה אוהדי הקבוצה ניסו לבעוט לשער באמצעות משקפי אלכוהול על מנת להעביר את המסר גם בקרב אוהדינו. אנו רואים חשיבות רבה בפעילות זו ובהעברת מסרים אלו לקהל האוהדים ולשחקני הקבוצה שלנו. טעויות במגרש ניתן לתקן במשחק הבא, בכביש אין הזדמנות שניה".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך