גם השנה שווארמת "השבע" שומרת על מעמדה כאחת מסעדות המזון הטובה בארץ!

זו השנה השנייה ששווארמת "השבע" מאשדוד מוכתרת כאחת ממסעדות המזון המובילה בארץ. במשאל שהתקיים לאחרונה בין חובבי שווארמה ברחבי הארץ, מסעדת "השבע" דורגה בין 10 מסעדות השווארמה הטעימות והאיכותיות במדינה
גם השנה שווארמת "השבע" שומרת על מעמדה כאחת מסעדות המזון הטובה בארץ!

שווארמת "השבע", לה שני סניפים בעיר, הפכה להיות המקום המזוהה ביותר עם טעם ואיכות בעיר. אין אדם אחד באשדוד ובאזור שלא מכיר את המקום שהוא כבר "מוסד בעיר". מעבר לכך, במשאל שהתקיים לאחרונה בין חובבי שווארמה ברחבי הארץ, מסעדת "השבע" נבחרה לאחת מהמסעדות הטובות בארץ. זו השנה השנייה שהיא שומרת על מעמדה בין 10 השווארמות הטעימות במדינה.

מרוב שהמקום הוא חלק מהתרבות האשדודית לא פעם יש מי שמסביר כיצד להגיע נניח לאזור התעשייה על ידי שימוש במילים… "ליד שווארמת השבע".

וזה לא במקרה ל"שבע" שקיים באשדוד משנת 2013, יש 2 סניפים בעיר. האחד ב"סיטי" ברחוב הציונות 13 והשני באזור התעשייה ברחוב הנביאים 4. המקום מלא מפה לפה בכל שעה, כולל בשעות הקטנות של הלילה, כשחברה צעירים מגיעים לשם בכדי לסיים בילוי או להתחיל אותו, ובעיקר לאכול טוב והכי חשוב טעים. כי גם הם יודעים שמה שיקבלו בשווארמת "השבע", לא יקבלו בשום מקום בעיר.

הבעלים של "השבע" מבהיר בדיוק את הסיבות מדוע המסעדה הגיעה למעמד הזה: "אצלנו אין פשרות, עבור הלקוחות שלי אני קונה את הבשר הטוב ביותר בארץ, הטוב שבטוב, לא קפוא ולא מופשר, טרי שבטריים, גם אם זה עולה לי יותר ותאמין לי זה עולה לי הרבה. אבל על טעם אי אפשר להתפשר, כי הלקוח רוצה עבור מה שהוא משלם את הטוב ביותר והוא מקבל את הטוב ביותר שיש. אני לא קונה בסיטונאות, קונה את הבשר שלי בקצביה הטובה ביותר שיש".

האיכות המרכזית היא בבשר כמובן, אבל היא לא נגמרת שם. "בשבע" מתקיימת אפייה של בגטים ולאפות טריות במקום, זה לא רק הניחוח, זו הטריות של האפייה שמחברת בין הטריות של הבשר לטריות של הבגט או הלאפה, שהרגע בדיוק יצאו חם מהתנור ומתמזגים למה שהפך למותג שווארמת "השבע". ולא אמרנו עוד מילה על מה שמשלים את הכל, סלטים בטעמים שונים, של עוד, בלי הגבלה, שחותמים את הכל לחגיגת של אוכל במנה אחת מושלמת.

אחת הלקוחות אמרה לנו: "אכלתי פעם אחת פה, ומאז אני חוזרת. הייתי אוכלת בכל פעם במקום אחר, תלוי איפה הייתי נמצאת באותו הזמן. אבל עכשיו אחרי שאכלתי "בשבע", נדבקתי בטעם ואני מגיעה במיוחד לאחד הסניפים בכדי לאכול פה ורק פה, גם אם לפעמים אני עושה סיבוב גדול יותר בעיר. זה בשבילי הכי טוב, אז למה לוותר?".

קהל הלקוחות של "השבע" חוצה גילאים. אפשר לראות מבוגרים וצעירים שהפכו את "השבע" למקום מפגש או מקום בילוי. אין גיל לטעם כך מסתבר. זה מקום שבו יש הסכמה חוצה גילאים, שמה שטוב טוב לכולם. לכולם ברור יש שווארמה ויש "השבע".

השבע: סניף הסיטי: שעות פתיחה – ראשון עד חמישי: מ-11.00 עד 12 בלילה. מוצ"ש: מצאת השבת עד 12 בלילה. כתובת: רחוב הציונות 13. טלפון: 08-6282877.

סניף אזור התעשייה: במיום ראשון עד רביעי: מ-10.00 בבוקר עד 02.00 בלילה. חמישי: 10.00 בבוקר עד 04.00 לפנות בוקר. שישי: 10.00 בבוקר עד כניסת השבת. מוצאי שבת: מצאת השבת עד אחרון הלקוחות. כתובת: הבנאים 4. טלפון: 08-8524555.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך