דלתות מגדירות את הסגנון והאישיות של הבית

הדבר הראשון שרואים בבית הן הדלתות - דלת הכניסה, הדלתות לחדרים, כמה חשיבות יש לדלת שמקבלת את מי שמגיע אליכם, היא משקפת את הסגנון של הבית ולא פחות את הסגנון שלכם. היום כבר מבינים שחשוב להשקיע בדלת מחוץ ובתוך הבית, ואם דלתות, תנו ל"אורדורס" לפתוח לכם את הדלת... לדלת שלכם בבית
דלתות מגדירות את הסגנון והאישיות של הבית

בימים אלה אני מחפש בית. כל אחד רוצה שהבית שייבחר ישקף את מי שהוא, את הסגנון שלו. גם אני ככה. מחפש בית שיכנסו אליו ויגידו, כמה שהוא אני. שיכנסו ויראו אותי. אבל דבר אחד הבנתי רגע לפני שנכנסים אליי הביתה, הם כבר יכולים בכניסה, בדלת, לראות את הבית. כי דלתות מגדירות את הסגנון והאישיות של הבית. הן הדבר הראשון שרואים אצלכם, בכניסה לבית ולחדר שלכם. אל תשכחו את זה.

לכן חשוב לבחור נכון את הדלתות בכניסה לבית ובתוכו. ואם דלתות, הייתם רוצים לתת ל"אורדורס", לפתוח לכם את הדלת. אוסף דלתות הפנים של ״אורדורס״ נועד להשרות הנאה, אסתטיקה ופונקציונאליות. ״אורדורס״, בבעלות מאור בן ישי, מעוצבות, איכותיות ועמידות המשדרגות את הבית והופכות אותו למקום נעים יותר לגור בו.

עמידות היא תנאי הכרחי לדלתות. לא במקומות רבים תקבלו אחריות ל-10 שנים לדלתות שלכם. האחריות היא לפעמים ליותר שנים מאשר תגורו בבית. אבל ב"ארודורס" כל כך סומכים על העמידות ואיכות הדלתות שלהם, שהם מוכנים להתחייבות הזו.

בעבר שיווקה החברה דלתות רק ליזמים וקבלנים לבנייה פרטית וציבורית, ואלה כידוע בוחרים את הטוב ביותר ללקוח. כיום משווקת ״אורדורס״ גם לציבור הרחב דלתות ישירות מהיבואן לצרכן במחירים אטרקטיביים במיוחד.

אבל הרי כל אחד ואחת והדלת שתתאים לו אמרנו. אז כאן ניתן להזמין דלת לפי הזמנה שלכם. רוצים דלת עם ציר נסתר? קיבלתם ובמחיר הכי טוב, מאחר ובאורדורס מייצרים את זה בארץ העלויות הכי נמוכות שתמצאו בדלת עם ציר נסתר בישראל. הדלתות מעוצבות במגוון דגמים, דלתות למינטו איכותיות, דלתות צבע אפוקסי ועוד מגוון רחב של דלתות פנים.

ב״אורדורס״ שמים דגש על מתן הפתרון הטוב ביותר והמתאים לבקשת הלקוח. קיימת האפשרות להזמין דלתות ייבוא בנוסף לדגמים המוצגים בקטלוג. ״אורדורס״ נתמכת על ידי טכנולוגית ייצור מתקדמת ביותר, בתשומת לב מדוקדקת לצרכי השוק, בבידוד אקוסטי משופר בין חדרים, בבחירת צבעים, בגימורים חדשים ובחיפוש מתמיד אחר חומרי הגלם האיכותיים והידידותיים לסביבה. אז פשוט בוא ותפתחו את הדלת…לבית שלם באורדורס..

ORDORS דלתות פנים מעוצבות
הבנאים 7 אשדוד
שעות פתיחה: א-ה 10.00 – 19.00
יום שישי 09.00 – 13.00
פייסבוק: אורדוס דלתות פנים מעוצבות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך