הלהקות הצעירות באשדוד מקבלות במה ב-SABO בר

תופעה מבורכת: בכל יום שלישי מתקיים ערב במה פתוחה ללהקות וזמרים מקומיים בפאב SABO, והם מקבלים הכל בחינם - אנשי מקצוע, במה, כלי נגינה וסאונדמן, קרן בן נעים שמובילה את המהלך: "הפעמיים הראשונות היו מדהימות, והפרגון והצורך גרמו לנו להפוך את העניין לליין קבוע"
הלהקות הצעירות באשדוד מקבלות במה ב-SABO בר

סצינת האמנות וההופעות בשנה האחרונה באשדוד תפסה תאוצה, עד כי קשה למצוא עיר המתחרה באשדוד בהיקף הפעילות האמנותית. אם זה פסטיבלים או הופעות באמפי, טובי האומנים מגיעים ומופיעים בפני קהל שאף פעם לא מאכזב. בגלל היצע ההופעות החריג נדמה כי לפעמים מתפספסים האמנים המקומיים, בין אם בגלל חוסר היכרות עם הקהל או פשוט מהטעם שאין להם מקום ולעיתים אף ציוד מתאים להופיע. יתרה מכך, גם אלו הרוצים להופיע בת"א במקומות דוגמת הבר-גיורא ועוד שלל ברים מוכרים, נאלצים לשלם עבור הבמה, סאונדמן וכדומה.

לפני כשבועיים הוזמנו לערב במה פתוחה אמיתי, לראשונה באשדוד, שהתרחש בשלישי ב-SABO קוקטייל בר, הממוקם בשדרת הפאבים במרטין בובר, והחלטנו לקפוץ לבקר אחרי שהובהר לנו שהכל בחינם, לרבות אנשי מקצוע, במה, כלי נגינה וסאונדמן.

אם למישהו היה ספק בנוגע לנחיצות הערב וחשיבותו, נציין כי כבר בשעות הערב המוקדמות היו במקום לא פחות מ-7 להקות שונות וזמרים שחיממו גרונות ונתנו הופעות בפני כ-100 איש. זו לא הופעה של שלמה ארצי, ופה ושם יש גם זיופים אבל ניכר שזה לא מפריע לאף אחד והאווירה הייתה מחשמלת ולא רק בגלל הגיטרה: 2-3 שירים לכל אומן, מחיאות כפיים ומיד לאחר מכן מקפץ לבמה הבאים בתור, מחברים את הכלים, וקדימה לנגן.

אחת מיוזמות הערב שהופך כעת לליין קבוע מדי שלישי החל מהשעה 20:00, היא קרן בן נעים, אמנית ויוצרת מקומית מוכרת ומוערכת: "באשדוד עד היום לא הייתה במה פתוחה אמיתית, כזו שכל מי שרק רוצה יכול לעלות ולנגן. כל פעם שניסו לייסד ערב שכזה, מהר מאוד זה הפך ללהקה או שתיים שהפכו להיות קבועות במקום ולמעשה השתלטו על האירוע. אצלנו כל הכלים ממתינים על הבמה ועפ"י הרשמה במקום ניתן פשוט לעלות ולנגן, וכמובן גם לזכות לאחלה פידבק מהקהל. אני יכולה לומר שהפעמיים הראשונות היו מדהימות והפרגון והצורך גרמו לנו להפוך את העניין לליין קבוע שאין לי ספק שגם מצד האומנים המופיעים וגם מצד הקהל יש לו ביקוש אדיר".

פייסבוק

אינסטגרם

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך