"קיבלתי את הכדור לשלשה ומשם ראיתי רק את הסל"

דניאל שניידר עוד לא בן 16 התכבד בשלשה לסל מכבי ת"א, כשקיבל הזדמנות אולי חד פעמית עם עוד 4 מחבריו לקבוצת הנוער של מכבי אשדוד, בגלל פציעת 6 משחקני הקבוצה הבוגרת. שניידר: "יכולתי לקלוע עוד נקודות במשחק".

מכבי אשדוד/באר טוביה שיחקה מול מכבי ת"א בלי 6 שחקנים בכירים פצועים, אבל עם 5 שחקנים צעירים מהליגה המחוזית לנוער, ששיחקו עם כל הלחץ בהיכל מנורה מבטחים מול האלופה. אבל הם הכיחו שיש עתיד ואחד מהם, דניאל שניידר, בסך הכל בן 15 ועשרה חודשים אפילו רשם לעצמו שלשה בליגת העל בכדורסל.

דניאל דבר ראשון תתאר לי את המהלך של השלשה

"התחלתי את המשחק שהכדור היה אצלי. הלחץ השפיע עליי. קיבלתי את הכדור חזרה לשלשה מאיליי אלחרר. ראיתי את דיברתולומיאו מולי. קבלתי את החסימה מאיליי ומשם ראיתי את רק הסל וזה נכנס. הייתי בהתרגשות ולא ידעתי איך להגיב. אמרתי וואו ומשם הגוף שלי התנהג לבד.

יפה לך

"יכולתי לקלוע עוד נקודות במשחק".

וואלה?

ראית את המהלך בסוף על דיברתולומיאו הלכתי ללייא אפ וכמעט היו עוד נקודות"

ספר על עצמך קצת דניאל

"אני בן 15 ועשרה חודשים. לומד במקיף ז', כיתה י"א. משחק במכבי אשדוד בנוער מחוזית".

אך ההרגשה?

"את ההרגשה אי אפשר להסביר במילים. נהנתי מכל רגע שם. אחרי המשחק כל התגובות שקיבלתי מהמחברים מהמשפחה מאוהדים של אשדוד הייתה מדהימה. נהנתי מכל החוויה הזאת. מקווה להמשיך. התרגשתי. אני מקווה לעזור למכבי אשדוד בהמשך העונה אם אוכל".

רוצה עוד?

כן. ברור. אני רוצה להגיע לבוגרים באשדוד".

במילה אחת חלום?

"חלום שנתגשם. אני אוהד הקבוצה מכיתה ד' אני בא למשחקים של אשדוד. מכיתה ד' משחק בליגה. יש לי 3 אליפויות אחת בכיתה ה', ח' ו-' ולקחנו את גביע האיגוד בסוף שנה שעברה. כולל לקחנו דאבל".

אז עוד נשמע עלייך?

"מקווה שכן".

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך