אירוויזיון? יש אשדודים שיעשו את זה טוב יותר

ליאור פרץ בטוח שיש זמרים אשדודים שיכולים לייצג את ישראל באירוויזיון בכבוד

גם השנה צפויים חיים קשים לחובבי תחרות האירווזיון המסורתית שהפכה למסורת רבת שנים על מסך הטלוויזיה שלנו. מאות אלפי ישראלים מחכים בקוצר רוח למושיע הבא שיחזיר את התחרות לישראל ויביא לנו כבוד שאין שני לו(באירוניה). מי לא זוכר את הצהלות שמזכירות את משחקי מכבי בימי חמישי באירופה לכל דוז פואה או במילים אחרות 12 נקודות להן זכינו ממדינות ברחבי אירופה הגדולה, חברויות מפתיעות לצד פרשנות של כל צופה וצופה למה בעצם קיבלנו או לא קיבלנו ניקוד מכל מדינה שמשתתפת בתחרות.. השנה ייצג את ישראל בחור בשם נדב גדג' עם השיר golden boy . עד לכאן הכל היה בסדר עד ששמעתי את השיר, ניסיון להכניס שיר עם סאונד פופ מודרני לצד נגיעות ים תיכוניות מזרחיות שמאפיינות את האיזור ממנו כותב ומבצע השיר מגיע. לצערי הרב כחובב מוזיקה מושבע בעל אוסף די נדיר של הרבה מאוד מוזיקה איכותית, נראה לי שהאנשים שתפקידם לבחור שיר לא כל כך אוהבים לעשות עבודת שטח ולהתעדכן באפשרויות הרבות שיש מבחינה מוזיקלית וגם מבחינת המבצע הישראלי (אשדודי) הפוטנציאלי. לדעתי השיר מזכיר יותר את הסלט האדום המסורתי של יום שישי של העדה המרוקאית לה אני משתייך ויש שם מס קטעים שבנויים בצורה מסורבלת ולא מקצועית והשיר לא אחיד בנוסף המבצע בעל גוון קול חביב אבל הוא אינו מבצע ברמה גבוהה וכאן נכנסת השאלה למה? אם כבר החלטתם לשלוח זמר שישיר סגנון מזיקה חדשני, בעבודת שטח בסיסית הייתם מגלים שיש באשדוד שני זמרים אדירים – שי זנזורי ודוד מיכאלי.

davidאשדוד מציבה בשנים האחרונות את הזמר הכי טוב בישראל לדעתי והמוביל בתחום האירועים דוד מיכאלי סולן ובעלים של להקת אדמה רוח ואש. דוד הוא מפלצת כשרונית שמופיע גם בארץ וגם בחול עם יכולות ווקאליות אדירות ובעצם מאכלס בגוף עשרה זמרים ביחד לדעתי. הוא שר גוספל, נשמה, יווני, איטלקי, אופרה, מוזיקה רוסית, גרוזינית, ערבית ומה לא בעצם ורמת האפשרויות והאיכות הנדירה שלו היו מאפשרות לבנות איתו משהו מדהים לתחרות שירה ומוזיקה בין לאומית  אז מה נגיד ומה נאמר פעם הבאה תתקשרו אלינו לאשדוד נעזור לכם לתת למדינתנו את הייצוג ההולם והמושלם -אולי באירוויזיון 2016 זה יקרה חג שבועות שמח לנו .

שי זנזורי השתתף בשנת 2004 כבר בתחרות אירוויזיון של מזרח אירופה שנקראת יורמלה בה צופים מעל 600 מיליון איש וזכה שם במקום השלישי תחת צוות שופטים מפוקפק למרות שהיה אהוב הקהל ובלט באופן ברור כ-הכישרון הכי גדול בתחרות שי ניחן בקול בעל עוצמה ייחודית וגבהים מטורפים עם סגנון סול וסופט רוק ויש לו יכולות לבצע שירים ברמה הכי גבוהה שיש היום במוזיקה העולמית לראייה את רוב השנה הוא מבלה באירועי איכות בארץ ובמופעים שאליהם הוא מוזמן בחול, מלבד זאת בגלל הקול האדיר שלו הוא אוהב להופיע הרבה עם חומרים קשים לביצוע בהופעות חיות ולא בפלייבק תכונה ששייכת לזמרים בעלי קול עוצמתי ומדוייק ייצוג של ישראל ע"י זמר כזה תוצרת אשדוד כמובן היתה יכולה להיות חוויה נדירה מרשימה מכובדת ואיכותית לארצנו הקטנה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך