לא כוחות. מכבי אשדוד הובסה על ידי מכבי ת"א עם הרכב חלקי מחוזק בנערים

זה סיכום המשחק במשפט אחד. לא כוחות. מכבי "FOX" ת"א מאירחה את מכבי אשדוד/באר טוביה מוכת הפציעות, שנותרה עם זר בודד וארבעה ישראלים בכירים. לא היה טעם למשחק הזה מלכתחילה וחבל שמנהלת התעקשה לקיימו למרות בקשת אשדוד.
לא כוחות. מכבי אשדוד הובסה על ידי מכבי ת"א עם הרכב חלקי מחוזק בנערים
פארגו חוגג. על האין קבוצה של אשדוד. (צילום: אלן דיבר, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

בעצם זה נגמר עוד לפני שזה התחיל. מכבי אשדוד/באר טוביה נוצחה על ידי מכבי ת"א,בתוצאה הלא ספורטיבית 59:103.  המשחק הזה לא היה צריך להערך בכלל. אשדוד הגיעה עם זר אחד ועם 4 בכירים והרבה ילדים. חבל מאוד שהמשחק בכלל נערך. טוב היה אם המנהלת ומכבי ת"א (שבטוח הפוך הייתה מקבלת תשובה חיובית מאשדוד) היו בוחרות לדחות את המשחק הזה.

מכבי אשדוד סובלת ממכת פציעות קשה: פול סטול, מארק טולפסן, ליס שושי, אייזק רוזפלט ואוראל לב לא כשירים, בעוד ג'ייק פמברטון לא נרשם כיוון שעדיין לא הוסדר רישומו כמתאזרח. אשדוד הייתה צריכה לרשום שחקנים מקבוצת הנוער שלה מהמחזוית בכדי להופיע עם סגל על פי התקנון. בושה כבר אמרנו?

ניצחון גדול כבוד קטן. (צילום: אלן שיבר, באדיבות מנהלת ליגת העל בכדורסל)

 

הקהל של מכבי ת"א חגג קפץ וצעק בכל סל וההפרש רק הלך וגדל. 2 דקות לסיום הוא עמד על 59:100 וכולם במנורה מבטחים יצאו מגדרם. אבל זו הייתה שמחה קטנה מאוד. מכבי ת"א האלופה לא צריכה לשחק מול רבע קבוצה של אשדוד. היא מספיק חזקה וראויה לשחק מול הרכב חזק. אבל במכבי ת"א הניצחון הוא חשוב ורק הוא. לפחות זה מה שלמדנו מהסירוב שלה ושל מנהלת שלא יוצאת אף היא טוב מכך,  לדחות אותו. זה נגמר 59:103. עצוב. גם למנצחת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך