התחילו באחד סיימו בארבע מ.ס נוצחה 4:1 בבית על ידי נתניה

מ.ס אשדוד הובילה על נתניה 0:1 משער בכורה בליגת העל של טום בן זקן, אבל ירדה מנוצחת 4:1. זה היה הניצחון הראשון של נתניה העונה.
התחילו באחד סיימו בארבע מ.ס נוצחה 4:1 בבית על ידי נתניה
עוד התקפה ליד שער אשדוד (צילום: טוטו פוטו)

בצל פרשת יצחק אספה, אירחה מ.ס אשדוד את מכבי נתניה. לא היה ברור עד כמה זה ישפיע על הקבוצה. בסוף הסתבר שזה השפיע ועוד איך. זה התחיל נהדר עם שער יתרון לאשדוד, אבל נגמר בהפסד של 4:1 וקטע רצף מוצלח מתחילת העונה של 7 נקודות מ-4 משחקים.

בדקה ה-33 אשדוד הוליכה 0:1. השופט נאאל עודה פסק פנדל לאשדוד לאחר היסוס מסוים. טום בן זקן לא היסס ובעט פנימה וחגג עם הקבוצה יתרון ושער בכורה בליגת העל של הקפטן.

אבל נתניה חזרה בדקה קשה מבחינת אשדוד, בדקה ה-45. הגנת אשדוד הדפה כדור שהוגבה לעבר גבי קניקובסקי. הבעיטה של הקשר לא "התלבשה" לו טוב, אבל הגיעה לגיא מלמד שמקרוב בעט פנימה ורועי משפתי שהחליף את יואב ג'ראפי החולה, לא עזר הפעם. 1:1.

אשדוד לא התאוששה מהשוויון ספגה כעבור שתי דקות בלבד מפתיחת המחצית השנייה את השני. פאטוש בצ'יראי הצליח להכניע את משפתי . השלישי הגיע אחרי  9 דקות. בצ'יראי בעט חזק מתוך הרחבה הכדור הגיע לאביב אברהם, שבעט בסיבוב וקבע 1:3. הסיפור נגמר בדקה ה-71 כשבצ'יראי כבש מהנקודה הלבנה והשלים צמד וניצחון נתנייתי ראשון העונה – 1:4.

אשדוד צריכה לדעת לקום מזה. ברור שפרשת יצחק אספה השפיעה על הקבוצה. אבל זו קבוצה מאומנת עם מאמן שיודע לעבוד. היא צריכה לדעת לשים את המשחק הזה בצד ולמשחק הבא מול הפועל ת"א לבוא חדשים. הקבוצה הוכיחה שהיא יכולה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך