הכירו את סוגי הפוליש המתאימים לרצפה שלכם

הרצפה בביתנו עוברת לא מעט מהלומות, עם רהיטים שזזים עליה, אנשים שהולכים עליה, ולכלוך המצטבר עליה לאורך זמן. כאשר הרצפה מתלכלכת או נשחקת, ניקוי פשוט ורגיל כבר לא מתאים, ויש לבצע פוליש מקצועי כדי להחזיר לה את הברק והמראה הנקי שאבדו לה עם הזמן. כאן תוכלו לגלות על סוגי פוליש הקיימים לרשותכם וגם כיצד תוכלו לבחור את הפוליש המתאים ביותר עבור הרצפה שאתם רוצים להבריק.
פוליש

לפני הכל – מה זה פוליש לרצפה?

פוליש היא פעולה הנועדה לחדש את המראה של הרצפה על ידי ניקוי יסודי והברקה שלה. פוליש מתבצע על ידי שילוב בין חומרי הברקה מיוחדים ומכשיר שמבצע שיוף עדין של הרצפה כדי להקנות לה את המראה המבריק שאבד לה. כיום ניתן לבצע מספר סוגים המתאימים לסוגים שונים של רצפות, כולל רצפות טרצו, קרמיקה, גרניט פורצלן, שיש ועוד.

אילו סוגי פוליש קיימים כיום?

אתם יכולים לבחור בין סוגים שונים של פוליש לרצפה שיגרמו לה להיות מבריקה ונקייה:

פוליש ווקס – פוליש ווקס מקנה לרצפה מראה מבריק על ידי מריחה של שעווה ייחודית על הרצפה. היתרון של השיטה הזו הוא שפוליש ווקס הוא זול יחסית לעומת סוגי פוליש אחרים. החיסרון של השיטה הזו הוא חוסר עמידות לאורך זמן, ולכן מומלץ להשתמש בה לרצפות של משרדים ולא בתים.

פוליש אקרילי – פוליש המבצעים עם חומר אקרילי ייחודי המחזיק מעמד לאורך זמן. פוליש אקרילי מתאים לחללים משרדיים עם תנועת רגליים גדולה מפני שהיא מחזיקה מעמד לאורך זמן, ומביאה לתוצאה מבריקה במיוחד.

פוליש קריסטלי – בפוליש מהסוג הזה, מבצעים פעולת הקצפה וגם החדרה של חומר קריסטלי המצוי במרבית סוגי המרצפות. הפוליש הזה מושלם עבור רצפות עם שריטות מפני שחומר המילוי ממלא את החריצים וגם מאפשר להקנות לרצפה ברק מיוחד.

בחירת חברת ניקיון לביצוע פוליש

ביצוע פוליש לרצפה צריך להתבצע עם חומרי ניקוי ופוליש מיוחדים ומקצועיים, וכן מכשירי פוליש שנועדו למטרה הזו. ביצוע פוליש בכוחות עצמכם יגרום לשחיקה של הרצפה שלכם, ולכן עדיף שתשאירו את העבודה למקצוענים בתחום.

לכן, כדאי שתבחרו חברת פוליש שיש לה את הניסיון והידע לביצוע פוליש מקצועי מכל סוג, הן בביתכם והן במשרד שלכם. בחרו חברת פוליש מקצועית שיש לה כלים מקצועיים לביצוע פוליש. וודאו גם שהחברה שאתם שוקלים משתמשת בחומרי ניקוי וגם בחומרי ניקוי ופוליש איכותיים שיניבו את התוצאות הטובות ביותר. חשוב גם שתבחרו חברה שיש לה המלצות מאנשים אחרים שהתנסו בעבודה עמה והיו מרוצים מהתוצאות, גם כמה חודשים לאחר שהפוליש בוצע.

ניקוי רצפה באופן יסודי לא מאפשר לגרום לה להיראות מבריקה כמו שהיא הייתה בעת בניית ביתכם. אם אתם רוצים שהרצפה שלכם תבריק כמו חדשה, בחרו חברת פוליש מקצועית שתספק לכם שירותי ניקיון והברקת רצפה עבור ביתכם או המשרד שלכם, וכזו שתבצע את העבודה באופן מיטבי.

המאמר בשיתוף פעולה עם 'טופ פולישינג' פורטל הניקיון והפוליש הגדול בישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך