ההיסטוריה לא עוצרת. אשדוד רק עם תיקו 1:1 מול רעננה

אשדוד לא הצליחה מעולם לנצח את רעננה באף משחק רשמי. במוצ"ש זה נמשך. אשדוד סיימה בתיקו 1:1 עם שער שוויון שתי דקות לסיום.
ההיסטוריה לא עוצרת. אשדוד רק עם תיקו 1:1 מול רעננה
הבראן בדרך לשער רעננה. (טל אקוקה)

זה קרה פעם אחת במשחק אימון. מ.ס אשדוד ניצחה את "הכבשה השחורה" שלה מרעננה. זהו. באף מסגרת רשמית, גביע, ליגה או גביע הטוטו לא ניצחה אשדוד מעולם את רעננה. זה נמשך גם לאחר המשחק במחזור הרביעי כשאשדוד סיימה בתיקו 1:1 ואולי החמיצה הזדמנות להצמד לצמרת. אבל צברה עוד נקודה וגם זה חשוב.

בדקה ה-7 זה נראה כבר 0:1 לרעננה. כרם ארשיד עבר את יואב ג'ראפי והחמיץ לא להאמין מול שער ריק ריק ריק. בדקה ה-11 עוד החמצה של רעננה, קייס גאנם נגח ליד הקורה של אשדוד. הגנת אשדוד לא הסתדרה ברגעים האלה עם המהירות של רעננה. מאמן רעננה קורצקי החזיק את הראש ולא האמין שהוא לא ביתרון לפחות של שער.

בדקה ה-29 זה גם קרה. מירקו אורמוש חטף כדור בהגנת אשדוד מסר למרכז על קו ה-16 וכרם ארשיד עשה מזה הפעם שער מוצדק. 0:1 לרעננה. כרם ארשיד היה קרוב 10 דקות לסיום המחצית מתוך הרחבה לעשות את השני. זה נגמר עם 1 לרעננה במחצית. אשדוד הייתה חייבת שינוי.

ארשיד חוגג שער (טל אקוקה)

מילבסקי מאמן אשדוד הגיב במחצית השנייה. הוציא את קנזבי'ץ, הכניס את סולומון כמגן ועבר לשיטת 3 הבלמים שהביאה לו עד כה את הנקודות והכניס את דן ביטון שיארגן את המשחק.

רומן הבראן ניסה את כוחו בבעיטה למסגרת ה-60 וזו הייתה כמעט הפעם הראשונה שאשדוד בעטה למסגרת. בדקה ה-65 אותו הבראן עם החמצת המשחק מצידה של אשדוד. הכדור הגיע אליו מול אסף צור שוער רעננה והוא בחוסר דיוק אפשר לצור לצאת גדול במקום להשוות. אשדוד הייתה במומנטום.

גדי קינדה נכנס כמחליף (והוסיף כח) כרבע שעה לסיום, לאחר 7 חודשים בהם לא שיחק.אשדוד נראתה בדרך לשיוויון. זה קרה 2 דקות לסיום. טוםבן זקן בבישול מדהים השאיר את הכדור על הראש של איבנצ'יץ' שכבש את השיוויון המוצדק ושער שני בשני משחקים. זה נגמר 1:1.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, עמית ביטון (קינדה, 74), ברדע, ברוסי'ץ', יעקובוביץ', אווסו, מושל (דן ביטון, 54), הבראן, קנזביץ' (סולומון, 46), איבנצ'יץ'.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך