אבינצ'יץ': "החברות הזאת היא מה שתדחוף אותנו קדימה״

הקבוצה מתכוננת למשחק מול רעננה, באיצטדיון ר"ג, קבוצה שהיא מעולם לא ניצחה באף מסגרת. מילבסקי: ״אני לא יודע מה היה בעבר בין שתי הקבוצות. יש לנו משחק קשה נגד קבוצה אגרסיבית ותחרותית. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים גם כן".
אבינצ'יץ': "החברות הזאת היא מה שתדחוף אותנו קדימה״
מתכוננים. מילבסקי ואיבנצ'יץ'

מ.ס אשדוד מתכוננת למשחק מול מי שהיא לעולם לא ניצחה, בשום מסגרת – הפועל רעננה. אשדוד תצא בשבת (18.45, איצטדיון ר"ג) למשחק כשהיא ממוקמת במקום השלישי, ניצחון יביא לפתיחה מהטובות שידעה הקבוצה בליגת העל. במסיבת העיתונאים של הקבוצה לפני המשחק התייחסו המאמן בובי מילבסקי והחלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' למפגש החשוב.

בובי מלבסקי:״אני לא יודע מה היה בעבר בין שתי הקבוצות. יש לנו משחק קשה נגד קבוצה אגרסיבית ותחרותית. אנחנו צריכים להיות אגרסיביים גם כן, לבוא מוכנים כדי לשחק את המשחק שלנו. אמרתי אחרי המשחק מול באר שבע, שזה רק משחק אחד ויש עוד מעל 30 משחקים. צריך לשים את המשחק מול באר שבע מאחור וצריך להסתכל קדימה ולתת את הכי טוב שלנו. אני מסכים שאנחנו משתפרים במשחק שלנו בכל שבוע אז אנחנו צריכים להמשיך להיות מפוקסים ולשמור על היכולת שלנו אבל יש זמן עד שנוכל לסמן מטרות״.

החלוץ יוסיפ איבנצ'יץ' שכבש שער בכורה מול באר שבע: ״אני מרגיש מדהים אחרי השער הזה. מקווה שכל הקבוצה תמשיך ככה. אני עדיין צריך לחזור לכושר כמה שיותר מהר, כדי שארגיש יותר טוב ואוכל לעזור לקבוצה כמה שאני יכול. האווירה במועדון חיובית, זה הדבר שיגרום לנו להמשיך ככה, יוציא מאיתנו את המיטב בכל משחק והחברות הזאת היא מה שתדחוף אותנו קדימה״.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך