שלטים לעסקים עדיין רלוונטיים לשיווק העסק?

שלטים לעסקים, פנימיים ובעיקר חיצוניים, הם חלק חשוב ומהותי באסטרטגיית השיווק של העסק ויש שיאמרו אפילו חלק בלתי נפרד ושווה ערך לפרסום בעיתונים, טלוויזיה ובאינטרנט, בוודאי כאשר מדובר על עסקים קטנים. אז איך תבחרו ותיצרו את השלט המושלם שיהיה בולט, נעים לעין וימשוך לקוחות? המשיכו לקרוא.
שלטים לעסקים

שלטים לעסקים– לא רק מידע, אלא גם פלטפורמה לשיווק

כל שלט יכול לתת מידע "יבש" על המקום, אבל בעזרת חברה מקצועית תוכלו ליצור שלט שגם יהיה שיווקי. איך? שימוש באלמנטים כמו בחירת הצבעים לשלט, סלוגן שיהיה רשום על השלט וייכנס לתודעת הלקוחות, הארה של השלט בעזרת מבנה שלט מתאים וכד'.

איך תדעו איזה שלט מתאים לכם לעסק?

כל עסק צריך שני סוגי שלטים: שילוט פנים ושילוט חוץ. שילוט פנים נועד בעיקר להכוונה בתוך חנות, משרד, בניין אבל לא רק להכוונה. יש הטוענים כי שלט הכוונה עם לוגו או שם החברה יכנס לתודעת הלקוח שרואה את השלט בלי שהוא ישים לב, פשוט כי זה נראה לו לגיטימי שיהיה שם לוגו.

שילוט חוץ כפי שכבר ציינו נועד למשיכת לקוחות ולקבלת מידע ראשוני על בית העסק. בתוך שני סוגי השלטים האלה תוכלו לבחור ממגוון חומרים שונים אשר ירכיבו את השלט שלכם, כאשר חשוב להתחשב במיקום השלט ובמה שאנחנו רוצים שהוא ישדר. חברת שילוט מקצועית תדע לעזור לכם לבחור את החומרים שיתאימו בדיוק לדרישות שלכם. על מה אנחנו מדברים? שלט זכוכית לדוגמה, מתאים יותר כשילוט פנים מכיוון שהוא נותן מראה יוקרתי ( תוכלו למצוא אותו בבנייניי משרדים (עורכי דין, רואי חשבון וכד') והוא קל מאוד לניקוי. הוא פחות מתאים כשילוט חוץ כי הוא יתלכלך בחוץ מהר מאוד והוא שביר יותר מחומרים אחרים- חיות או מזג האוויר יכולים לגרום לו לנזקים.

כיצד מבליטים שלטים לעסקים?

שלטי תלת מימד ושלטים מוארים יעזרו לכם מאוד להבליט את העסק, במיוחד אם אתם עסק שעובד 24 שעות ביממה או לפחות בשעות הערב. שילוב נכון של תאורה וצבעים יבליט אתכם על פני השטח ובסביבת המתחרים שלכם.

טיפים לבחירת עיצוב שלטים לעסקים:

  • צבעים: מחקרים הראו שמותגים מזוהים מאוד עם הצבעים של המותג (כמו הM הצהובה של מקדונלד'ס) ולכן חשוב לבחור צבע שיהיה מזוהה אתכם ויתאים לשירות שאתם נותנים ולמה שאתם רוצים לשדר. כל צבע משדר משהו אחר. כמובן שאם יש כבר לוגו קיים אז חשוב להתחשב גם בו.
  • בחירת החומרים- כפי שכבר הזכרנו, כל חומר מתאים למיקום אחר ולמטרה אחרת ולכן הבחירה שלו היא קריטית.
  • היעזרו בחברה מקצועית, שתעשה את הבחירות הנכונות לכם ולעסק שלכם ותיצור את השלט המנצח. עשו השוואת מחירים ותבקשו לראות דוגמאות של עבודות קודמות.

מעוניינים לקבל הצעת מחיר? חברת אינטואיציה שלטים לעסקים נותנת את כל סוגי פתרונות השילוט לעסק שלכם, לחצו כאן למעבר לאתר של חברת אינטואיציה ולקבלת הצעת מחיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך