ברונו איביה בלם/קשר ניגרי נבחן במ.ס אשדוד

השחקן בן ה-23, שיחק בעונה שעברה בעכו והוא שחקן חופשי ולכן יוכל להבחן בקבוצה ואולי להצטרף. שביעות רצון מהקבוצה, מחמאות למילבסקי.

ביום שני הסתיימו העברות בישראל. במ.ס אשדוד ממשיכים לחפש שחקן אחורי שיכול לשחק כבלם.

מי שהגיע בינתיים להבחן הוא ברונו איביה, הניגרי, 23, ששיחק בעונה שעברה בהפועל עכו. הוא יכול להבחן מאחר והוא שחקן חופשי שאינו תחת חוזה ולכן אפשר להחתימו לאחר מועד העברות.

בקבוצה התאמנו ה לאחר משחק הניצחון הגדול על באר שבע, עםהפנים לרעננה בשבת. המאמן בובי מילבסקי לא התייחס לניצחון והקבוצה התאמנה כבר לקראת המשחק מול רעננה בשבת (איצטדיון ר"ג, 18.45). בקבוצה יש שביעות רצון גדולה מהצורה בה עמדה הקבוצה מול האלופה ומצבירת הנקודות עד כה –  6 נקודות בשלושה משחקים.

בעונה שעברה הקבוצה ב-6 משחקים השיגה נקודה אחת. מי שזוכה למחמאות הוא המאמן בובי מילבסקי והצוות שלו. גורם בקבוצה אמר: "בקבוצה יודעים מה יש להם בידיים. מדובר במאמן ברמה מאוד גבוהה וראיתי כבר מאמנים לא מעטים"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך