שושי הגיע למכבי אשדוד/באר טוביה

הסנטר החדש של אשדוד ליס שושי נחת בארץ בסוף השבוע. מי שעדיין לא הגיעו הם פול סטול והמאמן בראד גרינברג. ב-23 לחודש תקיים הקבוצה הפנינג בהיכל שיכלול בתוכו את הצגת הקבוצה באופן רשמי.
שושי הגיע למכבי אשדוד/באר טוביה
ברוך הבא שושי

מקוסובו להיכל הקריה – ליס שושי נחת באשדוד. הסנטר החדש של אשדוד ליס שושי הגיע בסוף השבוע ישירות להיכל הקריה להכיר את חבריו החדשים.

מכבי אשדוד באר טוביה שפתחה כבר את העונה והשלימה את הסגל כמעט במלואו הוסיפה עוד נדבך להרכב הקבוצה המחכה בעיקר לשחקן פול סטול, וכמובן למאמן שיגיעו בקרוב ארצה וישלימו את סגל הקבוצה.

עד אז נערכת הקבוצה במלוא המרץ באימונים ובהערכות לפתיחת העונה. ב-23 לחודש תקיים הקבוצה הפנינג בהיכל שיכלול בתוכו את הצגת הקבוצה באופן רשמי, משחק ראווה, בין מחלקות הנוער, ארגון הדולפינים ושחקני הקבוצה, צילומים ומכירת מנויים לעונה הקרובה. ההפנינג יתקיים בשעה 13:00 בערב חג סוכות בהיכל הקריה – הכניסה חופשית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך