הקבוצה של הדרום. מ.ס אשדוד ניצחה את באר שבע

מ.ס אשדוד בניגוד לתחזיות גברה 0:1 על האלופה באר שבע משער של איבנצ'ץ' ומשחק הירואי של כל הקבוצה.
הקבוצה של הדרום. מ.ס אשדוד ניצחה את באר שבע
איבנצ'יץ' כובש (צילום: טוטו פוטו)

ביום שישי אמר המאמן בובי מילבסקי לפני המשחק מול באר שבע "יהיה בסדר". רבים הנהנו בראש כאילו הוא לא יודע מה הוא מדבר. בסיום המשחק הוכח שזה יותר מיהיה בסדר זה מצוין. אשדוד ניצחה 0:1 את באר שבע והיא עם 6 נקודות מ-3 משחקים. הקבוצה של הדרום.

באר שבע פתחה בכל הכח, חיפשה שער מהיר. ואכן שער מהיר נכבש, רק בצד של אשדוד. בדקה ה-13 מתפרצת של אשדוד הביאה לערבוביה ליד שער באר בשע ויוסיפ איבנצ'י'ץ כבש.

באר שבע חיפשה שוויון. בדקה ה-20 האסלנבק בעט מ-16 מטרים ויואב ג'ראפי מנע שער בטוח. באר שבע לא הרפתה והמשיכה ללחוץ אבל הגנת אשדוד עמדה מול הלחץ של באר שבע עד תום המחצית הראשונה. בכלל אשדוד עמדה נכון עם הגנה מעובה ומתפרצות של מושל והבראן והביכה את הגנת באר שבע. באר שבע ירדה מנצחת במחצית  הזו…בקרנות.

חוגגים בי"א את השער. (צילום: טוטו פוטו)

באר שבע פתחה את החלק השני כמו שסיימה את הראשון, בלחץ על שער אשדוד. זריהן בדקה ה-73 כמעט כבש שער לבאר שבע, ג'ראפי הציל לקרן את הבעיטה שלו. את הקרן כמעט הפך שיר צדק לשער, אבל החמיץ בצורה נוראית מ-3 מטרים. סאבו הוסיף החמצה נוראית בתוספת הזמן. שחקני אשדוד עמדו בלחץ בצורה כמעט הירואית, בדומה למחצית הראשונה.

שריקת הסיום של המשחק מצאה חבורה צוהלת של שחקני אשדוד ושחקנים שנפלו מהרגליים. ליאונרד אווסו אפילו התמוטט על המגרש באפסיסת כוחות, אבל עם הרבה שמחה.

בסיום המשחק נזקק ליאורנד אווסו לטיפול של מד"א על כר הדשא בגלל אפיסת כוחות. הוא טופל במקום ולאחר מנוחה שוחרר לביתו ויצטרך לנוח.

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, ברדע, עמית ביטון, ברוסיץ', גיל כהן, יעקובוביץ', אווסו, הבראן (רייכרט, 80), מושל (עזריאל, 69), איבנצ'יץ' (קנזביץ', 52).

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך