חברת אלוני משיקה: הטרנד המוביל לשנת 2019

החברה אשר מתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף משיקה את הטרנד החם לשנת 2019
חברת אלוני משיקה: הטרנד המוביל לשנת 2019
יח"צ חו"ל

חברת אלוני, המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סניטרים, משיקה את הטרנד החם בעולם העיצוב, בקולקציית אריחים חדשה מספרד: B PLUS לחיפוי ולריצוף, המגיעים במגוון גדול של מידות כמו 80X160, 60X120, 120X120, 120X240 ועוד מגוון גדלים.

החברה מציגה כי אריחים גדולים במיוחד, הם הטרנד שיככב בשנת 2019. לדברי בתיה מורנו מנהלת תחום הקרמיקה בבחברה: "אריחי ענק משרים תחושת מרחב גם בדירות קטנות או בחדרים צפופים ואפילו בחדרי רחצה. היתרון העיצובי של אריחי הענק הוא יצירת מראה גדול יותר, מאוורר ומרווח, הם יוצרים משטח חלק, יוקרתי, נקי ואסתטי בהשוואה לאריחים קטנים יותר, מהדור הקודם."

יח"צ חו"ל

כמו כן, היא מציגה כי אם התקבלה הבחירה לחפות את כל שטח הבית באריחי ענק, תתאפשר אשליה אופטית רצופה ומרווחת. יתרה מזאת היא מוסיפה: "המראה שנוצר משקף את הטרנד הכי עכשווי באדריכלות ובעיצוב פנים של בתים, מלונות בוטיק, מסעדות וחללים מסחריים. במילים אחרות – גדול זה יותר."

אריחי B PLUS – אריחי גרניט פורצלן מהדור החדש והמתקדם, ניתנים להדבקה או לחיפוי על גבי רצפה קיימת והינם בעובי של 6 מ"מ בלבד. דבר אשר מסייע בהוזלת העלויות במהלך שיפוץ הבית וחוסך זמן והתעסקות. נוסף על כך, אריחים אלו מאופיינים בגוונים טבעיים, במראה שיש או אבן טבעית בגימורים שונים.

בין שלל העיצובים והגימורים אפשר למצוא גם אריחים חלקים בגוונים של אפור, בז', לבן ושחור; בטקסטורה חלקה או עם אלמנטים מעניינים של גידים או דמוי טיח.

המחיר, החל מ- 170 ₪ למ"ר. להשיג בלעדית ברשת "אלוני".

לפרטים – זיוה וייס – 03-6360009.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך