הישגים לעיר אשדוד בשחייה צורנית

לאחרונה התקיימה בבריכה הלאומית החדשה במכון וינגייט אליפות ישראל לשנת 2015. באליפות, התחרו למעלה מ- 150 בנות משמונה מועדונים, צעירות בגילאי 8- 12 וקדטיות בגילאי 13- 15 . את נבחרת השחייה האומנותית של אגודת "הפועל בית לברון אשדוד" ייצגו 18 בנות, אשר זכו להישגים משמעותיים וצברו מדליות בכל הקטגוריות. שחייה צורנית או שחייה אמנותית היא ענף ספורט המשלב שחייה ומחול במים, לצלילי מוזיקה. ברוב התחרויות, לרבות האולימפיאדה, מתחרות נשים בלבד, והתחרויות הן במקצים של יחידות, זוגות וקבוצות. התחרויות נערכות בבריכות שעומקן המינימלי 3 מטרים, ובשטח של 12 X‏ 12 מטרים.

השחייניות מבצעות שני סטים של תרגילים, באחד עליהן לכלול אלמנטים מסוימים (התרגיל הטכני), והשני הוא בסגנון חופשי (התרגיל החופשי). הציון שניתן להן משלב את בחינת הטכניקה של ביצוע התרגילים (40% מהציון) וההופעה האמנותית (60% מהציון), ובכלל זה הסינכרוניזציה בין השחייניות לבין עצמן ובינן לבין המוזיקה.

גם להבעתן ולהופעתן של השחייניות יש חשיבות – בגדי הים שלהן מעוצבים, ולעתים הן מופיעות כשהן מאופרות. הציונים הם בסולם של 1 עד 10. משך התרגילים נע בין שתי דקות (למשתתפות יחידות בתרגיל הטכני) לבין ארבע דקות (לקבוצה בתרגיל החופשי).

"ההצלחה גברה על הציפיות " אמרה בתום התחרות לולה שניידר, מאמנת הקבוצה מאשדוד.  ואכן, מי שהפתיעו היו הבנות הקדטיות אשר גברו בדרך על 7 נבחרות שנחשבו לטובות יותר, בדרך למקום הראשון. "הצלחת הקבוצה באה לידי ביטוי באיכות ולא בכמות", הוסיפה המאמנת הראשית ,לולה שניידר שמלבדה ליוו את בנות אשדוד בתחרות המאמנות אסתר לב, נלי פולק וכן, מריה דולצקי, ארנבורג יוליה, שטופבלט אולגה ושקולניק ריטה.

התוצאות הסופיות: מקום ראשון במקצה הצעירות והקדטיות, מקום שני ומקום רביעי בסולו קדטיות, מקום שלישי לצעירות- בתרגילים משולבים, מקום שני לקדטיות-בתרגילים משולבים, מקום שני ומקום רביעי בתרגילי דואט לצעירות, מקום שני ומקום שלישי בתרגילי דואט לקדטיות.מאיר קיקוז- מנהלו של מרכז קהילתי "בית לברון" שמח בהצלחת הקבוצה ומקווה שיחד עם עופר קושמרו,יו"ר אגודת "הפועל" ענפים בעיר אפשרי יהיה לצרף עוד משתתפות רבות לענף האולימפי הכה יפה לעין

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך