תחל עונה וניצחונותיה

לראשונה מאז חזרה לליגת העל פתחה אשדוד עונה בניצחון 0:1 על בני יהודה. לאחר מחצית לא טובה, באה מחצית שנייה מצוינת ואיתה "הדובדבן", שער בדקה ה-90 של עמית ביטון. ככה פתוחים עונה.
תחל עונה וניצחונותיה
הבראן מעל הגנת בני יהודה (צילום: טוטו פוטו)

הגיע הזמן. לאחר שתי עונות שבהן אשדוד לא ניצחה במחזור הפתיחה,מאז חזרה לליגת העל, זה קרה. מ.ס אשדוד גברה על בני יהודה 0:1 משער בדקה ה-90 של עמית ביטון. נכון, יש עוד הרבה מה לתקן, בוודאי לאחר המחצית הראשונה, אבל מחצית שנייה מצויינת קבעה – ככה פותחים עונה.

בובי מילבסקי במשחק הפתיחה שלו כמאמן מ.ס אשדוד בליגת העל, החליט לפתוח עם 3 בלמים, ברדע, ברוסיץ' ועמית ביטון, כנראה בגלל כמות השערים שהקבוצה ספגה בגביע הטוטו. אבל אשדוד כמעט ספגה למרות הכל. בני יהודה כמעט כבשה כבר בפתיחה. היו לה 3 הזדמנויות לעשרים בטוחים עד הדקה ה-20, יואב ג'ראפי ואביב סולומון מנעו שערים. אשדוד לא נראתה טוב.

אשדוד נכנס קצת למשחק, עם פיליפ קנזביץ' שהצליח לנגוח ממרכז ההגנה של בני יהודה (35) ובעיטה נהדרת של דן ביטון (40) מעשרים מטרים, אבל עדיין זה לא הספיק בכדי לכבוש. זה נגמר 0:0 הרבה בגלל ההחמצות של בני יהודה.

דן ביטון מנסה. (צילום: טוטו פוטו)

אשדוד פתחה את המחצית השנייה עם נסיון טוב של קנזביץ' (48) ליד הקורה של זובאס שוער בני יהודה.פלשר מנע אחד על אחד של הבראן בגלישה לרגליו ומנע אולי שער (53) לאשדוד. השיא היה בדקה ה-65 כשעמית ביטון לבדו מול זובאס נגח חלש לחוץ. זה נראה הרבה יותר טוב מהמחצית הראשונה מבחינת אשדוד. ראינו כדורגל.

מילבסקי החליט להמר התקפה. אביב סולומון ירד לספסל, 20 דקות לסיום. חן עזריאל נכנס להתקפה ואשדוד ויתרה על בלם אחד ודן ביטון חזר למקום שממנו הוא בא לידי ביטוי, כמתחת לחלוץ.

בדקה 86 בני יהודה נשארה בעשרה שחקנים בצהוב שני של דן מורי. אחרי 4 דקות זה הגיע כי זה באמת הגיע לאשדוד.  בנצי מושל עבר את ציבוטה הגביה ועמית ביטו נגח פנימה 0:1 לאשדוד.

ביטון חוגג. (טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן (מושל, 80), ברדע, עמית ביטון, ברוסיץ', סולומון (עזריאל, 70), יעקובוביץ' (רייכרט, 53), אווסו, קנזביץ', הבראן, דן ביטון.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך