המטרה: עוד עונה עטורת הישגים

מועדון הסיוף "ספורטאי מכבי אשדוד, קצר הצלחות גדולות בעונה שעברה. עכשיו מתכוננים כבר לעונה הבאה והתקווה הישגים לא פחות טובים.
המטרה: עוד עונה עטורת הישגים
נבחרת בנים ובנות של מועדון סיוף אשדוד באליפות ישראל לקבוצות.

מוסקטרים, זורו, נסיכים ואבירי ג'דאי ממלחמת הכוכבים , את כולם מאחדת השליטה המדהימה בחרב שכל כך מרשימה אותנו הצופים. בחיים האמיתיים יכולת זו מתורגמת בספורט אולימפי מרהיב הנקרא סיוף.

.פעילות בענף משפרת קואורדינציה, יעילות, דיוק וסיבולת לב ראיה,מפתחת חשיבה אסטרטגית לא פחות משחמט ומשחקי פאזל. מעצימה ריכוז ומהירות התגובה,בונה יכולת ניתוח מצבים וקבלת החלטות.

סיוף באשדוד אינו דבר חדש. המועדון האשדודי קיים עשרות שנים כאשר ב5 שנים האחרונות התרחבה הפעילות תחת קבוצת "ספורטאי מכבי אשדוד". הספורטאים מתאמנים בכלי חרב באולם ספורט בית הספר "רעים" באזור ד'. סייפי אשדוד הם עטורי הישגים בזירה הלאומית בכל הגילאים כבר מספר שנים וגם עונת 2017-2018 לא הייתה חריגה, בה הצטיינו הספורטאים הבאים:

מקום שני לקבוצת בנות באליפות ישראל לקבוצות עם המאמן מרק שמיס משמאל.

אליפות ישראל קדטים עד גיל 17:

בנות: מקום ראשון – אייזלר אלן, מקום שני – רייס אלינה

בנים: מקום שני – ניאזוב אדוארד

אליפות ישראל לנוער עד עד גיל 20:

בנות: מקום ראשון – אייזלר אלן

בנים: מקום שני – לירן ליטמן

גביע המדינה לנוער עד גיל 20:

בנות: מקום ראשון – אייזלר אלן

בנים: מקום שלישי במשותף – לירן ליטמן וניאזוב אדוארד

אליפות ישראל לבוגרים:

בנות: מקום שני – אייזלר אלן, מקום שלישי – רייס אלינה

בגמר פגשה אלן סייפת בת 28 מירושלים שעלתה לפני מספר חודשים מרוסיה. לאחר קרב צמוד ומותח גברה הסייפת הירושלמית על אלן שזכתה במקום השני.

אייזלר בת ה15 כבר היום התברגה לצמרת סייפות החרב הישראלית עם פוטנציאל אדיר לתוצאות מצויינת גם בזירה הבינלאומית. היא נבחרה לאחת הספורטאיות המצטיינות לעונת 2017-2018  של אגודת מכבי הישראלית ותשתתף בטקס הוקרה בתחילת חודש ספטמבר. גם באליפות ישראל לקבוצות הגיעו סייפי אשדוד לתוצאות מצוינות:

קבוצת הבנות: אייזלר אלן,רייס אלינה,ספיר שמיס, ומורוז אליזבט זכו במקום השני תוך שהן גוברות על חיפה בתוצאה 45:24 ואשקלון בתוצאה 45:21. בקרב על מקום הראשון הבנות הפסידו לקבוצה הירושלמית

הרכב קבוצת הבנים שכלל את מרק חזין, אוסרוב ניסים,פסטרנק טומי וניאזוב אדוארד הגיעה רק למקום החמישי. כאן בלטה העדרות של הסייף המוביל של המועדון לירן ליטמן שהתגייס לצה"ל. בגילים 9 עד 13 בלטו במיוחד מאיה לב שזכתה בגביע חנוכה ובמקום שני באליפות ישראל חרב בנות עד גיל 13.שאול רזנוב שזכה במקום 5 באליפות ישראל עד גיל 11.

מועדון הסיוף האשדודי הוא לא רק מסגרת אימונים אלא משפחה. הורים של סייפים מגלים מעורבות גדולה מאוד גם באימונים וגם בתחרויות. יחד עם המאמן מייצרים סביבה מצוינת לצמיחה והישגים של הספורטאים. המועדון הינו בית לסייפי עבר שהתשוקה לספורט המרהיב לעולם לא עזבה אותם. קבוצת המבוגרים אינה משתתפת בתחרויות אך מגיע פעם בשבוע להתאמן ולערוך קרבות. כך סייפים שומרים על הכושר וגם מהווים דוגמה לדור הצעיר.

 מה צפוי בעונה החדשה?:

המטרה המרכזית להמשיך לקלוט סייפים חדשים למועדון. הפעילות מתחילה בגיל 7-8. הסייפים מתקדמים ומייצרים בסיס איתן להופעות בתחרויות נוער ובוגרים. לשמור על עליונות בגילאי נוער והקדטים ולנסות לזכות בתואר אליפות בבוגרות.

סייפי מועדון וצוות המאמן שם את העיר אשדוד גבוה במפת הסייף הישראלי . תוצאות של שנה שעברה ממקמים את אשדוד במקום ה6 מתוך 18 מועדוני הסיוף וכאן המטרה לשפר את הניקוד ולעלות בדירוג ולדאוג שספורטאי המועדון יקבלו את המשאבים לפיתוח הענף בעיר יחד עם הוקרה והערכה על הישגם.

 

 

 

 

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך