הולכים אל הלא נודע או ללא מודע

לימודי הNLP שהובילו אותי לחיים רגועים ושלווים, ההצלחה הענקית בחיי אחרי התמודדות מתמשכת עם חרדות.
הולכים אל הלא נודע או ללא מודע

אני רוצה לשתף אתכם בהצלחה ענקית בחיי. לפני שהתחלתי ללמוד NLP הייתי מלאת חרדות קיומיות, חרדות שליוו אותי מספר שנים וזאת כתוצאה מחוויות טראומטיות שחוויתי בחיי. חוויתי שני מקרי מוות של קרובים אליי ביותר, האחד בילדותי שאבי נפטר בפתאומיות מדום לב והאחר של בעלי הראשון שנהרג בתאונת דרכים. התפקוד שלי בחיים היה עוצמתי וחזק לכאורה. בחרתי בחיים, המשכתי את החיים בכל הכוח, גידלתי את ילדתי הקטנה המופלאה שהייתה בת שנתיים שאביה נהרג, למדתי, התפתחתי, נישאתי שוב, ילדתי עוד שתי בנות מדהימות, למדתי לתואר שני, פיתחתי קריירה מדהימה כמורה בתיכון ובתוך כל זה במרוצת השנים התחילו להופיע חרדות, חרדות שמשהו יקרה לבנות שלי, לי, לבעלי וליקרים לי מכל. המשכתי לתפקד כרגיל בצל החרדות שהשפיעו עליי פיזית.

כל מי שחווה חרדה בחייו יוכל מיד להתחבר להרגשה, ולאלו שלא תדמו לכם שהמחשבות הרעות משתלטות עליכם ואתם בטוחים ומשוכנעים שזו המציאות. הגוף מגיב למחשבות השליליות בכל הכוח, וכשזה מגיע להתקף חרדה, זה מגיע עם תוספות "מדהימות" של לחץ בחזה, רעד, יובש בפה ועוד…

ואז קרה השינוי המדהים, התחלתי ללמוד NLP ועברתי בעצמי תהליך עם כל הכלים המופלאים ומחוללי השינוי של השיטה. גיליתי את הכוח העצום של הלא מודע שלנו לשלילה או לחיוב על חיינו. הבנתי באופן עוצמתי כי השינוי יכול להתרחש בכוח המחשבה ובעזרת דיאלוג נכון עם הלא מודע. הבנתי כי יכולת הריפוי נמצאת בידי ועם האמונה במחשבה העוצמתית הזו יצאתי לדרכי החדשה.

הצבתי לעצמי מטרות שונות לשינוי ובראשן הצבתי את המטרה "אני רוצה לחוש רגועה ונינוחה", זו המטרה שליוותה אותי לאורך כל תקופת הלימודים. השינוי המדהים לא איחר להתרחש, אט אט החרדות נחלשו עד שנעלמו כליל. היום אני חיה חיים רגועים, נינוחים, שלווים ומלאי אופטימיות בתוך חיים טובים יותר ומודעים יותר. היום אני מטפלת באנשים הסובלים מחרדה או דאגה או בכל הליך רגשי הנתפס בעיניהם כשלילי ומפריע להם בחייהם. בעזרת הכלים המדהימים של שיטת ה-NLP ניתן להגיע לשינויים מרחיקי לכת בחיים. אנו צריכים לזכור ולדעת כי הלא מודע שלנו תמיד פועל לאורך כל היום ולאורך כל הלילה, במצב של ערות או שינה.

הלא מודע שולט ומפעיל את הגוף שלנו. לא היינו יכולים לבצע את הפעילות הכה מורכבת הזו באמצעות המוח המודע שלנו.
ההתייחסות ללא מודע שלנו כאוצר גלום, תוביל אותנו לפעולות רציניות של התייחסות אליו. ככל שנהיה מודעים יותר לכוח של הלא מודע שלנו, כך נשמור על החלק המודע במצב של ציפייה לאירועים חיוביים בחיינו, מצב שיעזור לנו לפתח צורת חשיבה אופטימית, טובה וחזקה יותר עבורנו ולשיפור חיינו. הבחירה היא בידינו! האם אנו הולכים אל הלא נודע? או ללא מודע?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך