שם המשחק הגנה

מ.ס אשדוד אומנם כבשה לראשונה העונה ועוד שלושה שערים מול בני יהודה, במשחק גביע הטוטו שהסתיים בתיקו 3:3. אבל הקלות בה ספגה אשדוד שערים ממחישה עד כמה היא זקוקה לחיזוק בהגנה. גם חלוץ יעזור. לא שאנחנו מגלים משהו חדש.
שם המשחק הגנה
אווסו מחפש את השער (צילום: טל אקוקה)

6 שערים, קצב לא רע ברובו, משחק עם מהפכים. מה צריך יותר? הגנה. מס אשדוד סיימה בתיקו 3:3 מול בני יהודה (שאותה תפגוש אשדוד במשחק הפתיחה של העונה), שרק חידד את הצורך הידוע בבלם או שניים.

אז מ.ס אשדוד צריכה בלם וכן גם חלוץ. את זה כולם יודעים. אחרי המשחק מול מכבי פ"ת ברביעי בגביע הטוטו בו הפסידה אשדוד 3:0, בפעם השנייה ברציפות (ספגה בסיכום  בשלושה משחקים 9 שערים), החליט המאמן בובי מילבסקי לנסות להסתדר בינתיים עם מה שיש לו והפתיע עם חן עזריאל כחלוץ. הוא גם ספסל את המגן קרלו ברוסיץ' ואותת – הגיע "המאני טיים".

כבר  אחרי 5 דקות זה נראה עובד. חן עזריאל כמעט יכול היה לכבוש בנגיעה ראשונה כחלוץ. בדקה ה-12 יכול היה דן ביטון להעלות ליתרון ראשון, כשהגיע עד לשער של בני יהודה וחיכה רגע אחד יותר מידי.הלחץ של אשדוד נמשך. באותם רגעים אשדוד הייתה הקבוצה היחידה במגרש. הפעם זה היה תורו של רומן הבראן, שפתח לראשונה בהרכב,  לפגוש את הרשת החיצונית (23), השער נראה עניין של זמן.

זה אכן קרה בדקה ה-30. דן ביטון בכדור קרן מדויק, הגיע לראשו של דן עמית ביטון שכבש את השער הראשון בעידן בובי מילבסקי 0:1 צודק לאשדוד. צודק? כנראה שאין צדק, כי לא עברה חצי דקה וירדן שועה ניצל טעות בהגנת אשדוד ועשה מזה שיוויון משום מקום. בדקה ה-35 זה כבר היה הרבה פחות טוב מבחינת אשדוד כשירדן שועה ניצל שוב טעות בין בלמי אשדוד והפך את התוצאה.

שערים ראשונים בעידן שלו. בובי מילבסקי

בדקה ה-51 הבנו למה חייבים הגנה אחרת. התקפה של בני יהודה שלא ספרה את המערך האחורי של אשדוד וזה נגמר בבעיטה של דולב חזיזה מ-16 מ' פנימה 1:3.

זה נראה גמור ובדרך לעוד הפסד קשה.אבל אשדוד לא ויתרה (וזו בשורה טובה) וחזרה תוך 3 דקות. זה החל במתפרצת שבסופה רומן (54) הבראן כבש את השער הראשון שלו תוך שהוא עובר את דן מורי בלם בני יהודה וגלגל בין הרגליים של זובאס 2:3 לבני יהודה. 3 דקות אח"כ הוכשל דודו ביטון על ידי דן מורי ברחבה וביטון אחר, דן ביטון כבש. 3:3. מדהים.

זה נגמר ב-3:3. שנותן מעט אופטימיות. עם החיזוק הנכון אשדוד תראה לגמרי אחרת בליגה. וכן בובי אנחנו זוכרים שהכל מכוון ל-25.8, פתיחת העונה. איך אפשר לשכוח הרגלת אותנו אנחנו משננים את זה בעלפה.

בויב מילבסקי סיכם: “אני רוצה לברך את השחקנים כי הם נתנו הכל על המגרש כדי לחזור ולא להפסיד במשחק הזה. שינינו הרבה במשחק הזה. נצטרך לשפר בעיקר את משחק ההגנה שלנו ונעשה את זה במהלך השבועות שנותרו לנו עד הליגה. אני מקווה שגם נביא את השחקנים שאנחנו צריכים ונוכל להיראות טוב יותר".

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, מושל, בן אל אדרי, עמית ביטון, גיל כהן (גלילי, 46), יעקובוביץ' (רייכרט, 80), אווסו,  דן ביטון, קנזביץ' (דודו ביטון 53), הבראן (אספה, 83), עזריאל (דוד, 90).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך