נקודת פתיחה. אשדוד סיימה ב-0:0 מול רעננה במשחק הראשון בגביע הטוטו

המשחק הרשמי הראשון של המאמן המקדוני החדש, בובי מילבסקי, במשחק הרשמי הראשון לעונת 2018-2019, במסגרת גביע הטוטו מול רעננה, הסתיים בשליטה אשדודית אבל בתוצאה מאופסת. ברביעי אשדוד מול מכבי פ"ת בחוץ במחזור השני של גביע הטוטו.
נקודת פתיחה. אשדוד סיימה ב-0:0 מול רעננה במשחק הראשון בגביע הטוטו
יוצאים לדרך. (צילום: טוטו פוטו)

נכון זה לא הדבר האמיתי, אבל זה הכי קרוב לזה. מ.ס אשדוד פתחה את עונת 2018-2019 במשחק הראשון בגביע הטוטו בבית מול רעננה. זה היה המשחק הראשון של המאמן החדש המקדוני בובי מילבסקי. אשדוד במשחק שברובו היא שלטה והרבתה להחמיץ, יצאה רק עם נקודה אפס אפס. טוב, זה היה מול רעננה שאשדוד לא ניצחה מעולם.

זה התחיל מעט מהוסס, אבל מהדקה ה-32 הייתה קבוצה אחת במגרש מ.ס אשדוד. זה התחיל בבעיטה ראשונה למסגרת של קרלו ברוצי'ץ' (32). בדקה ה-36 שוב קרלו ברוצ'יץ. הפעם המגן השמאלי של אשדוד נכנס לרחבה, מסר רוחב, כשהוא יכול היה לבחור גם לבעוט והכדור שהעביר לדין דוד הורחק בזמן על ידי הגנת רעננה. אשדוד המשיכה עם הלחץ. חן עזריאל בעט 3 דקות אח"כ מ-16 מטרים ואסף צור שוער רעננה הדף לקרן. הזדמנות ממשית לשער של אשדוד ארעה 4 דקות לסיום המחצית. דן ביטון בהתקפה מתפרצת העביר כדור לבנצי מושל שהעדיף להמשיך בכדור רוחב במקום לבעוט.

דווקא רעננה בהתקפה האחרונה של המחצית הראשונה כמעט כבשה. עדי נמני הגביה ליניב מזרחי שנגח ליד הקורה. כמעט שער בניגוד לאותם רגעים במשחק.

הצוות המקצועי החדש של מ.ס אשדוד. (צילום:טוטו פוטו)

המחצית השנייה נפתחה שוב בשליטה של אשדוד. בדקה ה-60 פספס טום בן זקן את הקורה בסנטימטרים ספורים מכדור חופשי, לאחר עבירה על יובל יעקובוביץ'. זה לא נפסק גם בדקה ה-80 בבעיטה של גל אביב לקורה מתוך הרחבה. 3 דקות אחר כך ניסה דודו ביטון את השוער צור וגם זה לא נכנס. זה נגמר מאכזב מבחינת אשדוד עם שליטה במשחק, אבל רק עם תיקו מאופס. ברביעי תשחק אשדוד מול מכבי פ"ת בחוץ, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו.

אשדוד בעוד התקפה. (צילום: טוטו פוטו)

מ.ס אשדוד: ג'ראפי, בן זקן, אדרי, גיל כהן, ברוצ'יץ', אווסו, יעקובוביץ' (אספה, 78), דן ביטון (קנזביץ' 60), מושל (אביב, 60), עזריאל (גלילי, 60), דוד (46, דודו ביטון).

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך