מילבסקי: "חשוב לי ששחקנים ירצו להיות בקבוצה שלי"

אמר את הדברים בעקבות עזיבת החלוץ בלסינג אלקה ללוצרן. מילבסקי: "אלקה שחקן מצוין. אבל אני רוצה שחקנים שמחים שרוצים לשחק בקבוצה ואל כאלה שרוצים לעזוב". דור גליל חתם לשנתיים בקבוצה.
מתכונן להפועל ת"א. מילבסקי
מתכונן להפועל ת"א. מילבסקי

מאמנה של מ.ס אשדוד, בובי מילבסקי התייחס היום, חמישי, לעזיבתו של החלוץ בלסינג אלקה ללוצרן. מילבסקי לא מוריד מערכו של השחקן, אבל מנגד הבהיר כי הוא רוצה שאצלו יישחקו שחקנים שרוצים להיות חלק מהקבוצה שלו ומהמועדון.

מילבסקי: "אני רוצה שחקנים שמחים בקבוצה ובמועדון. בלסינג הוא שחקן מצוין ואין מאמן שלא היה רוצה לראות אותו בקבוצה, אבל היה חשוב שגם הוא ירצה להיות בקבוצה, זה לא שהחלטנו לוותר עליו. אני רוצה שחקן שכל כולו במועדון, שרוצה להיות חלק ממנו".

דור גלילי, שהחל את דרכו במחלקת הנוער של המועדון ועזב בגיל 15 למכבי ת"א, חתם היום על חוזהו ויצטרף לקבוצה של בובי מילבסקי. לאחר שיצא עם הקבוצה למחנה האימונים בסלובניה, במהלכו אף כבש בשני משחקי ידידות, חתם הבוקר דור גלילי בן ה-21, על חוזהו וישחק בשורות מ.ס. אשדוד בעונה הקרובה.

גלילי, שיכול לשחק במגוון תפקידים בהתקפה, גדל במחלקת הנוער של האגודה, ובגיל 16.5 עבר למכבי ת"א והמשיך להתפתח. עם פתיחת האימונים הגיע לאשדוד ומיד הרשים את המאמן בובי מילבסקי שביקש לצרפו למחנה האימונים מתוך כוונה להחתימו. במהלך המחנה המשיך גלילי הצעיר להפגין יכולת גבוהה ואף השתלב מיידית גם מבחינה חברתית, דבר שתרם רבות להחלטה לצרפו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך