מ.ס אשדוד סיימה בתיקו עם ספרטק מוסקבה

אשדוד עלתה על ספרטק בוודאי במחצית הראשונה. הקשר הסרבי פיליפ קנזביץ' כנראה יוחתם. לגבי הבלם הנבחן דויד קאנולקי המאמן מילבסקי יצטרך עוד זמן לחשוב, אבל נראה שישוחרר. אליקו בלה כנראה לא ימשיך.
מ.ס אשדוד סיימה בתיקו עם ספרטק מוסקבה
(צילום: אוהד צויק. דוברות מ.ס אשדוד)

מ.ס אשדוד, במשחק מצוין, כשהיא עולה על יריבתה, בוודאי במחצית הראשונה, סיימה בתיקו 1:1 מול ספרטק מוסקבה, מהקבוצות הטובות באירופה.

מ.ס עלתה ליתרון ראשונה משערו של הקשר הנבחן פיליפ קנזביץ', בדקה ה-ה-21, כשהוא החמיץ עוד שער כשבעט כדור בדקה ה-13 למשקוף. כמו שזה נראה כדאי להתרגל לשם, כי הוא יוחתם ככל הנראה בקבוצה לעונה הבאה.

במחצית השניה המאמן בובי מילבסקי החליף את ההרכב הראשון, אבל גם ההרכב השני עמד יפה מול הרוסים, שקיבלו פנדל מעורר מחלוקת בדקה ה-90. את השער לזכות הרוסים כבש זה לואיס והותיר את אשדוד מאוכזבת.

הקפטנים. בן זקן מצד אשדוד

כמו שזה נראה, לגבי אליקו באלה, נראה כי לא ימשיך. הוא לא שותף במשחק. לגבי הבלם דויד קאנולקי, אמר המאמן בובי מילבסקי כי הוא צריך עוד זמן לחשוב,  אבל כמו שזה נראה גם הוא ישוחרר.

המאמן בובי מילבסקי סיכם את המשחק והמחנה: "הראנו שיש לנו פוטנציאל וכישרון לעמוד כשווים מול ספרטק. כולם יודעים שזו הקבוצה הטובה ביותר ברוסיה. אבל אנחנו מסתכלים על עצמנו ואני צריך לשבח את השחקנים על היכולת שלהם. אני מרוצה מהמחנה כי ראיתי שכל השחקנים נתנו הכל במחנה ובכל משחק שנתנו וזו הדרך שאנחנו אמורים להמשיך בב גם בעתיד"

אשדוד פתחה בהרכב: ג'ראפי, בן זקן, קאנולקי, גאנב, ברוצ'יץ', אווסו, יעקובוביץ', דן ביטון, מושל, קנזביץ', אלקה.

לא נפלו מספרטק. מ.ס אשדוד בחימום.

בנצי מושל אמר בסיום: "היה משחק טוב שלנו כקבוצה, כולם שיחקו וזה חשוב. היה מחנה מצוין ועכשיו הפנים קדימה לגביע הטוטו. היה משחק קשה, אבל גם אנחנו הראנו שיש לנו כוחות ועוצמות משלנו. סך הכל היה משחק טוב".

משה אוחיון: "היה משחק מאוד טוב. כולם השקיעו. שחקנים היו ממשומעים טקטית. היינו צריכים לנצח את המשחק בהפרש של שניים שלושה שערים. רצינו לסיים את המחנה בניצחון, אבל שיחקנו מול קבוצה טובה שמתאמנת ברמה הגבוהה ביותר."

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך