"האוכל נותן לשחקנים הרגשה של בית"

זה 11 שנים, שאבישי אלימלך מלווה את מחנות האימון של מ.ס אשדוד. לאבישי חלק חשוב בהצלחה, הוא למעשה האיש שדואג לאוכל לשחקנים. שף אבישי אלימלך ממסעדת בנג'מין באשדוד, מגיע במיוחד ודואג לאוכל כשר "ולא תפל" כמו שמכינים האירופאים. "תיכנס לחדר האוכל האירופאי תבין". מה הוא עושה לשבת?, ומה השחקנים אוהבים? שליחנו משה סידי שנמצא במחנה האימונים של מ.ס אשדוד בסלובניה מדווח
"האוכל נותן לשחקנים הרגשה של בית"

כשאנחנו נכנסים לדחר האוכל של מ.ס אשדוד, במלון שבו הם נמצאים בסלובניה, אנחנו רואים את ההמולה של הטבחים שמכינים את האוכל. רגע. מכינים את האכול לאורחים שמגיעים מאירופה. לידם בשקט בשקט נמתאים שניים שהגיעו בארץ לדאוג לאוכל של שחקני מ.ס אשדוד בלבד. השף אבישי אלימלך ואדם כהן הסו שף שאיתם. אבישי כבר 11 שנה דואג ששחקני מ.ס אשדוד לאחר המאמץ בכל אימון ירוצו לחדר האוכל להרגע ולהינות…תרתי משמע.

למה בעצם להביא טבח?
כי בעצם האוכל שמבשלים האירופאיים הוא חסר טעם והפרודוקטים פה הם קפואים ואני דואג להם לטובים יותר, גם מגרמניה וגם המארץ ואני עושה פה דברים יותר איכותיים ממה שמזמינים פה".

יש קשר לכשרות?
"כל הבשר והעופות שאנחנו מביאים הם כשרים. אנחנו עושים השתדלות במטבח הזה לשמור כמה שאפשר על כשרות".

ההשתדלות הזו היא כבר 11 שנה כאמור. רפי נידם מנכ"ל הקבוצה מספר כי כיום כל קבוצה דואגת להוציא איתה שף מיוחד לשחקנים, כשהיא יוצאת למחנה האימונים. אבל מ.ס אשדוד הייתה הראשונה ואחרי כל הליגה. אפשר להבין את זה כשנכנסים למטבח של אלימלך.

אז מה בעצם אתה מבשל להם?
למשל בשבת אני מבשל דג טונה של הבית, קוסקוס. באמצע שבוע את כל המאכלים הלא מטוגנים. הרבה עוף הודו, דברים לא שמנים. בסופי שבוע אנחנו מפנקים אותם שירגישו שהגיעו הביתה באמת".

יש משהו מיוחד שמבקשים?
"האמת שהם מבקשים המבורגר, טורטיות הם מאוד אוהבים. נותנים להם בקטנות".

אומרים שהצבא צועד על קיבתו אז גם הקבוצה?
"זה חשוב מאוד. זה מרים להם את המוראל. האווירה היא אחרת שזה אוכל שהם מכירים. תעשה סיבוב במזנונים של האירופיים תבין למה זה מדכא אותו".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך