אדם אריאל חתם במכבי ראשל"צ לשנתיים

לפני שנתיים הצטרף אריאל לאשדוד. הוא שימש כקפטן של "הדולפינים" שידעו עונת שיא תחת אימונו של בראד גרינברג ואף זומן לראשונה בקריירה לסגל הרחב של נבחרת ישראל.
אדם אריאל חתם במכבי ראשל"צ לשנתיים
הגארד-פורוורד שנמנה על הסגל הרחב של נבחרת ישראל מצטרף לכתומים מעיר היין, אחרי שתי עונות מוצלחות במכבי אשדוד/באר טוביה, בה שימש כקפטן

מועדון הכדורסל מכבי ראשון לציון הודיע היום על החתמה נוספת של אחד השחקנים הישראלים הצעירים והמבטיחים, אדם אריאל, במדי הקבוצה לעונת המשחקים 2018/19 והבאה אחריה. הוא מצטרף לאיתי שגב שחתם בקבוצה מוקדם יותר הקיץ.

הגארד/פורוורד גדל בהפועל "בנק יהב" ירושלים, שיחק בבוגרים של הקבוצה בשלוש עונותיו הראשונות בליגת ווינר סל, ואף היה שותף לזכייה באליפות הראשונה של האדומים. בעונתו האחרונה בקבוצה, 14/15, הוא רשם 3.4 נקודות, 1.6 ריבאונדים ו-0.6 אסיסטים למשחק בליגה, עם 34% לשלוש ו-75% מהקו.

בקיץ 2015 הוא חתם בברמרהאפן הגרמנית, אותה אימן בזמנו מולי קצורין. בשמונה משחקים בבונדסליגה הוא רשם 2.0 נקודות, 0.6 ריבאונדים, 0.1 אסיסטים ו-38% לשלוש ב-7 דקות בממוצע. במהלך עונת 15/16 הוא חזר ארצה והצטרף להפועל "יונט" חולון. ב-10 מתוך 19 משחקים עלה בחמישייה ותרם 2.8 נקודות, 1.7 ריבאונדים ו-0.4 אסיסטים למשחק.

לפני שנתיים הצטרף אריאל לאשדוד ורשם ממוצעי שיא בליגת ווינר סל: 6.4 נקודות, 2.4 ריבאונדים, 1.3 אסיסטים ומדד 4.9 ב-22 דקות, כשהוא מדייק ב-37% מעבר לקשת וב-86% מקו העונשין. הוא קלע שיא קריירה של 18 נקודות בשני משחקים שונים, אך בתחילת הסיבוב השלישי הוא נפצע וגמר את העונה.

בעונה החולפת התאושש אריאל מהפציעה ואפילו שיפר את ממוצעיו: 7.1 נקודות, 2.9 ריבאונדים ומדד 6.7 ב-20 דקות, כשהוא הופך לאחד מקלעי השלוש הטובים בליגה עם קרוב ל-45% עונתי. הוא שימש כקפטן של "הדולפינים" שידעו עונת שיא תחת אימונו של ברד גרינברג ואף זומן לראשונה בקריירה לסגל הרחב של נבחרת ישראל.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך