פעילות משטרתית נרחבת בנושא סמים ואלכוהול

"מניעה מצבית" – פעילות מניעה רחבת היקף של משטרת ישראל בקרב בני הנוער עם תחילת חופשת הקיץ
פעילות משטרתית נרחבת בנושא סמים ואלכוהול
צילום: דוברות המשטרה

מבצע היערכות ומניעה התקיים בשבועות האחרונים על ידי המשטרה בדרום ובמהלכו נערכה פעילות נרחבת בנושא סמים מסוכנים ואלכוהול בקרב בני נוער ועסקים שמכרו אלכוהול לקטינים בניגוד לחוק. כנגד שלושה עסקים, בדימונה באשדוד ובקריית גת, בוצע הליך שימוע לסגירת העסק.

במהלך חודש יוני נערך במחוז הדרומי של משרת ישראל מבצע שעסק בכל הקשור לעבירות בני הנוער ועבירות המסכנות את בני נוער אלו, וזאת לקראת פתיחת חודשי הקיץ וחופשתם של הצעירים. במסגרת הפעילות הממוקדת שנערכה ברחבי הערים, פעלה המשטרה תוך הפעלת אמצעים ויכולות גלויים וסמויים על מנת לאתר ולפתוח בחקירה כלפי אלו העוברים על החוק, הן בתחום עבירות אלכוהול כגון מכירה לקטין, והן בתחום עבירות סחר בסמים על ידי קטינים או על ידי בגירים המספקים לקטינים.

במהלך המבצע הנרחב בוצעו עשרות רכישות מבתי עסק של מוצרי אלכוהול על ידי קטינים, רכישות שהיוו לכאורה פלטפורמה לפתיחת הליך בו נפתחו 50 תיקי חקירה בגין מכירת אלכוהול, ולנקיטת הליך מנהלי – שימוע לבעל העסק בגין העבירה למתן התראה או צו סגירה. עוד במהלך המבצע, בוצעו עשרות צווי חיפוש בקרב קטינים ובגירים, כאמור, בכל הקשור לעבירות סחר בסמים על ידי קטינים ובקרב קטינים. במהלך פעילות זאת כנגד סמים, עוכבו או נעצרו לחקירה 32 בגירים ו-27 קטינים ונפתחו 30 תיקי חקירה.

במשטרה הדגישו כי מדובר בפעילות אחת מיני רבות הנערכות לאורך כל השנה. במבצע מניעה זה בפתחה של חופשת הקיץ, ניתן דגש עיקרי לבני הנוער הצפויים ליהנות משעות בילוי רבות וכל צריכת אלכוהול שאינה מפוקחת או עבירות הקשורות בסם מסוכן, עלולה בנקל להפוך לאירוע אלימות קשה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך