מקומות שמומלץ לבלות בהם בחופשת הקיץ

הקיץ ממשמש ובא והריח של החופש נישא באוויר. לאן ניסע השנה? יש לנו כמה המלצות בשבילכם. זנזיבר הסמוכה לטנזניה היא מקום מעולה לבילוי חופשה קיצית וכך גם ליסבון שבפורטוגל. תאילנד הפכה יעד מעולה לקיץ לחובבי אקסטרים, נופשים וגם למשפחות. אפשרות נוספת היא צרפת כפי שמעולם לא ראיתם, באי הצרפתי המיוחד במינו, קורסיקה.
מקומות שמומלץ לבלות בהם בחופשת הקיץ

נופש קסום בזנזיבר

ברוכים הבאים לזנזיבר! סמוך לטנזניה נמצאים האיים הקסומים שהאווירה הטבעית שלהם טרם התקלקלה בשל המוני תיירים (שעדיין לא גילו את המקום המיוחד). למי כדאי להזמין טיסות לזנזיבר? לכל מי שרוצה נופש באי מרהיב עין, עם חופים מדהימים. שאפו עמוק לתוך הריאות את הריחות המשכרים שזנזיבר מציעה, ריחות של קפה טרי, קינמון, וניל וקקאו. אפשר לבקר בשמורות טרופיות עטורות גשרי עץ, בליווי מדריך מקומי שמציג לפניכם את כל מי שיש ליער הטרופי להציע. תענוג להשתתף בשפע הפעילויות שמתקיימות בים, שיט בסירות בעיצוב מקומי או בסירות מנוע, צלילה או שנורקלינג באיי האלמוגים. מחוץ למים תמצאו ברים שתענוג ללגום בהם משקה מרענן ולהכיר נופשים או מקומיים.

ממריאים לפורטוגל

אם מתחשק לכם הפעם לא להזמין טיסות לזנזיבר אלא להגיע ליעד באירופה, אנו ממליצים לכם בחום להגיע לליסבון שבפורטוגל. כאן, את הטבע הראשוני יחליפו שלל אטרקציות אורבניות יפות לא פחות. סיירו בסמטאות, שטפו את העיניים בארכיטקטורה המרהיבה מימי הזוהר של פורטוגל, ארמונות שהאימפריה הימית מני אז התברכה בהם וכל מיני קתדרלות וכנסיות מרשימות. בליסבון ניתן למצוא שילוב שאיכשהו חודר עמוק ללב, שילוב של מבנים מודרניים ענקיים לצד כיכרות בניחוח עתיק. טפסו לנקודות התצפית והמשיכו לשווקים או לקניונים. בחלק הישן של ליסבון (רובע אלפאמה) כדאי להגיע למצודה סיינט ג'ורג ובה צריחים מחודדים, חומות עבות ונוף משגע. גם מגדל בלם מוכר כאתר חובה ואם אתם אוהבים בילויים דינאמיים, גם את זה תמצאו במגוון מועדונים, מסעדות אופנתיות או ברים מעוצבים.

תאילנד, בנגקוק והאיים

כדי להגיע עם טיסות לזנזיבר תצטרכו לבלות באוויר כ-6 שעות. ואם טיסה ארוכה אפילו יותר לא מפחידה אתכם, אולי תחליטו שזה הזמן להגיע לאחד היעדים החמים של השנים האחרונות – תאילנד. בבנגקוק תמצאו חוויה אורבנית מרשימה, עם רכבת עילית מהירה, עם קניונים ושווקים הומים ומאוד זולים. באיים תוכלו למצוא אווירה של בטן גב, חול זך ומי טורקיז מרהיבים. תוכלו להגיע לכפרים מסורתיים ולבקר את שבט ארוכות הצוואר. תוכלו לצאת למסע של רכיבה על פילים בג'ונגל, רפטינג, טיול על גבי טרקטורונים. אפשר להגיע למערות שתאילנד התברכה בהן, חלקן נמצאות על גבי איים קטנטנים וצופני סוד. זה המקום למסג' תאילנדי אמיתי וארוחות שחיתות בדוכני הרחוב האהובים גם על המקומיים. גם מסיבות החוף מעולות, לפני או אחרי טרק מסעיר. בשנים האחרונות התרבו גם האטרקציות לאקסטרים וכן למשפחות.

קורסיקה – צרפת האחרת

מגן העדן התאילנדי אנו עושים את פעמינו לצרפת האחרת. גם אם הייתם כבר בעיר האורות ומגדל אייפל מוכר לכם היטב, תמצאו בצרפת חוויה מיוחדת בקורסיקה. מדובר באי מרהיב עין, צור מחצבתו של קיסר צרפת הגדול מימים עברו, נפוליאון בונפרטה. משם הוא הגיעה ושמו יצא לתהילה. במקום תמצאו השפעות משולבות של צרפת ושל איטליה הסמוכה, באסתטיקה ואפילו בטעמים. ברחבי העיר תוכלו לגלות יישובים קטנים, עיירות וכפרים הטובלים בנוף ירוק שמכניס כל כך הרבה שלווה בלב. מלבד בילוי בחופים או שיט, הקדישו זמן לשיטוט בכפרי דייגים יפים. בחלק מהכפרים תוכלו ללון בסוג של לינה כפרית במעין צימרים, ממש בין בתי התושבים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך