מ.ס אשדוד: מילבסקי שוחח עם קינדה, מחכים לבראון, מויאל מועמד, אדרי סיכם

המאמן המקדוני שוחח עם קינדה על העונה הבאה. בקבוצה ישמחו לראות את וובה בראון חוזר לעוד עונה ויתכן שיפנו לקובי מויאל שחוזר לארץ מהליגה האמריקאית. בן אל אדרי סיכם ל-4 עונות.

בובי מילבסקי, מאמנה המקוני של מ.ס אשדוד, ערך שיחות עם כל שחקני הקבוצה. נודע כי מילבסקי שוחח גם עם גדי קינדה. מילבסקי לא יתנגד לראות את קינדה בסגל של הקבוצה. קינדה הוא שאלה גדולה לגבי העונה הבאה.

בנושא אחר, בקבוצה רוצים להשאיר כמה שניתן יותר מהסגל בעונה שעברה עם חיזוקים במקומות הנכונים. אחד מהם הוא וובה בראון שחזר לבאר שבע. בקבוצה מחfhם לראות מה עם בראון ואם יתאפשר ישמחו לצרפו לעוד עונה.

שם אחר שעלה וייתכן כי יפנו אליו הוא קובי מויאל ששיחק בעונה שעברה בניו יורק קוסמוס. מויאל עשוי לחזור ארצה והוא אופציה שיכולה בהחלט לבוא בחשבון.

לעוד 4 שנים. אדרי.

שחקנה הצעיר והמבטיח של מ.ס. אשדוד, בן אל אדרי, חתם על חוזה חדש המבטיח לו 4 שנים נוספות בשורות המועדון.
אדרי בן ה-21, רשם בעונה החולפת 12 הופעות ליגה ועוד הופעה אחת בגביע המדינה, והפגין יכולת גבוהה גם כבלם וגם כקשר אחורי.
לאחר החתימה אמר אדרי: "אני שמח לחתום על חוזה ארוך טווח במועדון שהוא הבית שלי. אני מתכוון לעשות הכל כדי להשתפר ולהיות הכי טוב שאני יכול ובכך לעזור לקבוצה להיות טובה יותר".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך