"תוך 10 דקות סיימתי את הטסט של הרכב, בלי המתנה ובלי תור"

מכון הרישוי היימן המיתולוגי פתח את שעריו לפני מספר שבועות, לאחר שינוי חזותי בלתי רגיל, לצד חידושים טכנולוגיים ומקצועיים מהמתקדמים בעולם, תושבי אשדוד, שהגיעו להעביר את הרכב טסט, מעידים כי סיימו את ההליך שבדרך כלל מייגע ומעיק, תוך עשר דקות בלבד, בלי המתנה וללא תור
"תוך 10 דקות סיימתי את הטסט של הרכב, בלי המתנה ובלי תור"

מי מאיתנו לא מכיר את ההרגשה המלחיצה והמעיקה – צריך לעשות טסט לרכב… בדרך כלל מדובר בתהליך שנמשך דקות ארוכות מאוד, עם תורים ארוכים, צפירות של נהגים ולחץ בלתי נגמר.

במכון הרישוי היימן המיתולוגי, שפתח את שעריו לציבור האשדודי לפני מספר שבועות, מציגים כללי משחק חדשים ונוחים במיוחד, בזכות העובדה שבמכון פועלים שלושה מסלולים חדישים עם צוות גדול ומקצועי של בוחנים, ותוך 10 דקות בממוצע, אתה נכנס למכון ויוצא ממנו עם טופס חתום ושקט לשנה שלמה.

מכון היימן, שהיה למעשה מכון הרישוי הראשון בעיר הנמל, שפתח את שעריו אי שם בשנות ה-80, ושירת עשרות אלפי נהגים מאשדוד והסביבה, בצורה נאמנה ומקצועית, עבר מהפך חזותי מדהים בהשקעה כספית עצומה.

את המבנה המיושן מחליפים כמה מבנים חדישים ומתקדמים. כמו כן במכון היימן ניתן למצוא את החידושים הטכנולוגיים והמקצועיים המתקדמים בעולם בתחום זה, עם אנשי מקצוע מוכרים וותיקים.

במכון היימן פועלים כאמור 3 מסלולים חדישים, שניים לרכבים פרטיים ואחד למשאיות. כפי שבעלי המכון התחייבו בעבר לזמן המתנה קצר, כך גם מתרחש בפועל, וההנהלה במקום מתכוונת להעמיד צוותי עבודה מתוגברים ומקצועיים, כדי שנהג לא יתעכב בהליך ביצוע הטסט השגרתי.

כזכור, לפני מספר שבועות נהגים רבים פנו למערכת העיתון, והביעו את מורת רוחם על כך שהם נאלצים להמתין שעה ארוכה לביצוע מבחן רישוי לרכבם, מאחר ובאשדוד פעל עד לא מכבר מכון רישוי אחד בלבד. עם הפתיחה המחודשת של מכון היימן, הלחץ כבר החל לרדת באופן משמעותי, ובכך מקל משמעותית על ציבור הנהגים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך