טרנד חדש מבית היוצר של מועדון השייט "גלי-גל": אירועים בלב הים

השילוב של קיץ לוהט, יחד עם הרצון ליצור אירוע ייחודי ובלתי נשכח, מוביל המון חוגגים לסביבת הים, מהצעות נישואים בלב הים על יאכטה רומנטית, דרך מסיבות רווקות מטורפות, הכוללות אטרקציות ימיות עם אופנועי ים, אבובים ובננות ועד ימי הולדת לילדים ובני נוער. החוגגים בימים אלה רוצים הרבה יותר מאירוע סולידי
טרנד חדש מבית היוצר של מועדון השייט "גלי-גל": אירועים בלב הים

ימי הקיץ הגיעו ואיתם עונת החתונות והשמחות כשהביקוש לאירועים כמו: הצעות נישואים, מסיבת רווקים-רווקות, ימי הולדת ומסיבות פרטיות שונות, הולכת וגדלה. הרצון ליצור אירוע ייחודי, יחד עם ימי הקיץ הלוהטים, מוביל רבים לסביבת הים, ואירועים המשולבים עם ים כמו למשל הפלגות רומנטיות ופעילויות ימיות, הופכים מבוקשים יותר ויותר.

שלומית פרץ, הבעלים של מועדון השייט "גלי-גל", מספרת על הביקוש ההולך וגדל לאירועים אלו: "קיים ביקוש רב לאירועים המשולבים עם ים, ולכן החלטתי לפתוח את מועדון השייט גם לאירועים, אם זה במרפסת המרשימה ביופייה של המועדון, בהפלגות רומנטיות על יאכטה קטנה ואם זה במסיבות גדולות יותר עד 14 איש לאירוע ביאכטה גדולה ומפוארת. מה יותר טוב משמש, מוסיקה טובה, ריקודים ושיזוף על סיפון היאכטה, שחייה מרעננת, אטרקציות ואוכל טוב, כל מה שרק חלמתם".

מועדון השייט "גלי-גל", הקיים כ-11 שנה וממוקם במרינה בעיר, מלבד היותו בית ספר לשייט, המעניק רישיונות לכל סוגי השייט (מטרקטורוני ים ועד לסירות ויאכטות), מציע מספר לוקיישנים לאירועים, ביאכטות חדשות ומפוארות, במתחם סגור עם מקומות ישיבה מסודרים על הרציף, ובמרפסת המועדון המשקיפה לכחול העמוק. "אנו מציעים אירועים במסגרתם תהיינה הפלגה של שעה וחצי, ניתן לבחור בין יאכטה רומנטית לזוג ליאכטות גדולות המיועדות למסיבות. במהלך השייט אנו מציעים לחוגגים מתנפחים אותם מורידים למים ושלל פעילויות ימיות בהם אבובים, בננות ואופנועי ים. החוגגים נהנים משתייה קלה לאורך האירוע ומארוחת בשרים על האש מפנקת. זה הבסיס אותו אנו מעניקים כחלק מהחבילה, אך כמובן הלקוחות יכולים להביא איתם את כל העולה לרוחם, מאוכל ועד אלכוהול, כמובן רק אם הם בגיל המתאים לכך", מפרטת שלומית על הפינוקים בהם זוכים הלקוחות של המועדון.

מבוקר ועד הבוקר למחרת, ב"גלי-גל" עובדים ללא סוף והופכים לחוגגים את האירוע לבלתי נשכח. בין החוגגים במועדון השייט נמנים דמויות מוכרות רבות בניהם: רינת בר שקיבלה הצעת נישואים, הראשונה במספר למועדון, על היאכטה הרומנטית כשהמועדון רק הוקם לפני יותר מעשור. עוד דמות מוכרת ואהודה שבחרה ב"גלי-גל" כיעד החם, הוא לא אחר ממשה פרץ שאירגן לאישתו מסיבת יום הולדת פרטית וסגורה לתקשורת במרפסת המועדון. "גם הבת שלי, בת ה-21, חגגה במרפסת את מסיבת הרווקות שלה לפני כארבעה חודשים", מספרת שלומית על הדמות החשובה באמת בחייה שהתארחה במקום, "היא הביאה את חברותיה הטובות, מפעילה שהייתה אחראית על הפעילות וחברת קייטרינג שפינקה אותן באוכל משובח. הבנות נהנו מאוד והפירגונים לא הפסיקו מלהגיע", סיפרה בגאווה.

"גלי-גל", מועדון השייט המוביל באשדוד, המרינה אשדוד. טלפונים: 050-9144457, 052-5575722.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך