הלקרוס מגיע לאשדוד !

ענף הלה קרוס שעשה עלייה ארצה, מגיע עכשיו לאשדוד וכבר בקרוב יפתחו מחנה אימונים הראשון מסוגו בארץ.

״הלקרוס נחשב לאחד המשחקים המהירים הקיימים בעולם הספורט, במשחק על 2 רגליים״. את משחק הלקרוס הביא לארץ יהודי ציוני בשם סקוט ניס. תפקידו לגלות את מסי הבא בעולם הספורט המיוחד הזה. סקוט משכנע מאמנים יהודים לעשות עלייה בכדי להפוך את ישראל לאחת המדינות הטובות באירופה ומי יודע, אולי בעולם.

במשחק הלקרוס משתתפים 20 שחקנים, עשרה בכל קבוצה: שוער, שלושה שחקני הגנה, שלושה שחקני קישור ושלושה שחקני התקפה. במשחק הלקרוס משתמשים במקל ארוך שבקצהו רשת שנועדה לתפוס כדור גומי אשר יכול להגיע למהירות של 170 קמ״ש בזריקה. מטרת המשחק היא פשוטה, להבקיע שער.

lak3

כאשר יש חוקים כמו בכדורגל: נבדל, עבירה, הרחקה ועוד. את כל המערך התפעולי של המערך בישראל מוביל דיוויד לסדי, אשר עושה ימים כלילות בכדי לפתח את ספורט הלה קרוס בישראל בכלל והקמת עוד קבוצות בליגת הלה קרוס בישראל ואיתור ספורטאים עבור הנבחרות השונות של ישראל. במשחק זה יש קטגוריית נשים עד גיל 19 שבימים אלה שוקדים על הכנת נבחרת עד גיל 19 שתייצג את ישראל באליפות אירופה הקרובה בחודש יוני.

dl49hlqq
dl49hlqq

את המשחק הזה הביא איתו לאשדוד אלי חכמון, אשר הינו דמות מוכרת בעולם הספורט בארץ ובעיר, וכאיש חינוך הוא בחר לפנות לבתי הספר היסודיים והתיכוניים. חכמון החליט ביחד עם דייויד וסקוט לשלב את הלה קרוס כחלק בלתי נפרד מחיי הספורט של העיר אשדוד. בתאריך ה 26-30/07/2015 יתקיים מחנה אימונים ראשון מסוגו בעיר אשדוד, כאשר שעות הפעילות יהיו מ- 9 בבוקר ועד 13 בצהריים. עלות ההשתתפות במחנה הינה סמלית ביותר- 150 ש״ח ומיועדת לכיתות ד׳ עד יב׳.

אלי חכמון
אלי חכמון

אלי חכמון: "כאחד שחי את הספורט ופעיל ברמות הבינלאומיות, אני חושב ומאמין שספורט הלקרוס יכול להכיל את כל סוגי הספורטאים שחלמו להשתתף בספורט תחרותי, ייצוגי ובינלאומי. לכן אני באופן אישי ממליץ לכל בני הנוער לבוא וליטול חלק בלתי נפרד מהתפתחותו של ענף הלקרוס בישראל – ללא עלות!"

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך