אלתי הסעים

כבוד לאשדוד: חברת "אלתי הסעים" נבחרה להיכלל בין 10 חברות ההסעות המובילות בישראל
אלתי הסעים

בחברת "אלתי הסעים" התרגשו מאוד לשמוע כי יש תמורה להשקעה הרבה. החברה נבחרה להיכלל בין 10 חברות ההסעות המובילות בישראל, במשאל שהתקיים בין עשרות נותני שירות ואנשי מקצוע מתחום זה. זו פעם ראשונה שחברת הסעות מאשדוד מצליחה להיכלל ברשימה היוקרתית הזו.

למי שעוקב אחר הפעילות של "אלתי הסעים" לאורך השנים, כלל לא מופתע מהזינוק המדהים שביצעה החברה באופן עקבי, שנה אחר שנה. מדובר בחברת הסעות עם למעלה מ-40 שנות ניסיון, שהוקמה ע"י חיים מור-יוסף, אחד האשדודים המוכרים והמוערכים בעיר, אליו חברו יחד ילדיו אשר מצעידים את החברה קדימה.

ב"אלתי הסעים" יש צי של כ-100 כלי תחבורה שונים, כאשר גולת הכותרת כמובן הם האוטובוסים החדישים שנרכשו לא מכבר בסכומים בלתי מבוטלים. "מדובר במגוון רחב של כלי רכב חדישים ומפוארים, בעלי טכנולוגיות חדישות ונהגים מיומנים ואדיבים. אנחנו תמיד בוחרים בשירות, תוך אמינות ובטיחות",  אומרים בחברה בהתרגשות גדולה.

בעלי החברה זכו לשבחים רבים במהלך חגיגות יום העצמאות ה-70 למדינה, לאחר שצי האוטובוסים של החברה היה אמון על הסעת כל ילדי הגנים באשדוד לטקס יום העצמאות במגרש הכדורגל ברובע ב'. "הגננות וההורים החמיאו על הסדר המופתי ועל היעילות שנרשמה בהסעה של אלפי ילדים בעת ובעונה אחת", אומרים בחברה, אשר דואגים גם לפרגן ולהוקיר את עובדי "אלתי" על המקצועיות והנאמנות של כולם כאחד וכמובן את לקוחות החברה שהם שותפים לדרך זו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך