חכם סידי / שידורי המהפכה

בשנה הבאה תציין איראן 40 שנה למהפכה האיסלמית, שבה עלה שלטון "האייטולות" המטורף. הגיע הזמן של העם האיראני, שחי בצורה נוראית, לעשות את המהפכה שניסה כבר בעבר. ואיך ישראל יכולה לעזור?
משה סידי הידוע גם כחכם סידי
חכם סידי

לא צריך להיות גאון גדול בכדי לראות שהשלטון באיראן בלחץ. לא צריך בשביל זה ללמוד מזרחנות, צריך רק לראות ולהציץ מה קורה בסוריה, בכדי להבין שהשלטון באיראן בלחץ. מה זה לחץ? עד כדי חשש למהפכה בארצו. בדיוק, לא פחות.
בשנה הבאה תציין איראן 40 שנה למהפכה. זה בדיוק הזמן למהפכה החדשה, הפעם להפלת השלטון הנורא לעם האיראני. בשנת 1979 הפיל העם את שלטון מוחמד רזא שאה פהלווי, או בשם הידוע יותר "השאה" האירני, השליט האיראני. לעם הפרסי נמאס מהמצב הכלכלי בעיקר, העוני של רוב האוכלוסייה והבזבזנות של "השאה" ומקורביו, והחליט להפילו. מסופקני אם היה יודע מה יהיה במקומו, אם היה עושה את המהפכה.

במקום "השאה" עלה לשלטון אייטולה חומייני (על שמו הג'וק…), שהפך את איראן למדינת דת קיצונית. גם היחס של איראן לישראל התהפך. משלטון ידידותי משתף פעולה בתקופת "השאה", הפכה איראן למדינה קיצונית דתית, שרואה ב"אויב הציוני", קרי ישראל, את תמצית הרוע, בצוותא עם ארה"ב. כיום עומד במקומו של חומייני, אייטולה חמינאי (שזה אותו חרא, וסליחה על הביטוי…). מתחתיו מעין מועצת "אייטולות" (עוד מטורפי דת כמותו), מתחת יש נשיא בובה שמתחלף כל פעם לפי רצון חמינאי, ומי שבאמת שומר את שלטונו, אלה "משמרות המהפכה", כח צבאי גם בתוך המדינה, שפוגעים בכל מי שחושב על שינוי השלטון.

הסיבה האמיתית היא ששלטון האייטולות מעניק "מונופולים" כלכליים לראשי "משמרות המהפכה", שמבינים טוב מאוד על מי עליהם לשמור, אם הם רוצים את החמאה הכלכלית.
אבל עכשיו איראן בלחץ. אל תתרגשו שהם ירו טיל וחצי מסוריה לישראל. אל תתרגשו גם מאיומי הסרק של איראן על ישראל. מה שישראל עושה לאיראנים, שנמצאים כעת בסוריה תוך רצון להגשים את חלום האימפריה המוסלמית בראשותם מן המפרץ הפרסי ועד הים התיכון וישראל תקועה להם כמו עצם בגרון, זה לתקוע לאיראן אצבע בעין כשכל העולם רואה.
איראן עד היום איימה בכל מה שניתן על ישראל, בטילים ארוכים, טילים קצרים ואפילו בפצצה גרעינית, ותודה לברק "ברוך שפטרנו" אובמה. עד היום זה היה איום, אבל כשישראל ראתה שהאיראנים שמממנים טרור פועלים בסוריה ומכינים את המלחמה הבאה מאדמת סוריה (מה אכפת להם שאסד החלש, שהוא בובה עבורם, כרגע, דגש על כרגע, יחטוף), היא חזרה להיות ישראל החזקה ופשוט הכניסה לאיראן באבי אביהם. ישראל הראתה לאיראן שדברים שרואים מטהרן לא רואים מדמשק.

איראן תשלם על כך מחיר כבד. לא רק העובדה שהיא מבינה ויתר התומכות בה (אפילו רוסיה מתחילה להתרחק ממנה. אותה רוסיה שנתנה לה כח באו"ם ובעולם), שפה הסיפור מול ישראל הוא אחר, אלא היא תשלם על כך במהפכה הבאה. כי לעם האיראני נמאס.
כן, לעם האיראני שניסה כמה פעמים לעשות מהפכה ובמיוחד ב-2009, בבחירות לנשיאות, נמאס. המדינה של העם האיראני שולטת בנפט ובגז, היא מדינה עשירה מאוד, אבל את הכסף העם האיראני לא רואה. העם האיראני רואה איך הכסף הגדול הולך, תחילה למשמרות המפכה, אחר כך למימון טרור של החיזבאללה בלבנון, מימון אסד הרוצח מדמשק, גם למימון חמאס בעזה ואפילו למימון החותים בתימן ואיפה לא בעצם? בכל מקום שיש טרור איראן מממנת למען אינטרסים שלה. בכל מקום, מלבד במקום הכי חשוב, באיראן. או אם נדייק, העם האיראני.

המהפכה תתרחש בסופו של דבר. אי אפשר יהיה לעצור את העם האיראני, הוא סובל. זה יתחיל מטהרן, בה 12 מיליון תושבים (אגב אם ישראל תטיל בסוף, חס ושלום, כן חס ושלום, פצצה על איראן, זה יקרה בטהרן, כי איראן היא מדינה ענקית ואם ישראל תרצה לעשות נזק, זה רק שם. אבל זה נשק יום הדין, ויום הדין בלבד).
העם האיראני מתחיל להרגיש כי השלטון שלו, שרודה בו, שהפך את חייו לחיים בלתי נסבלים, שבהם לא רק מחסור בעבודה וכסף הם שכיחים, אלא גם חיי דת בלתי אפשריים, בגלל שלטון האייטולות ההזוי, הוא לא כזה חזק כמו שחשבו. מה שישראל עושה לאיראן בסוריה, מגיע גם לאיראן. העם מתחיל לראות שאולי זו השעה להתחיל לפורר את השלטון גם מתוך הבית. לחזור לשפיות.

לתוך המשוואה הזו צריך להכניס גם את דונאלד "איזה מזל שנבחרת" טראמפ, שביטל את הסכם הגרעין שעשה ברק "ברוך שפטרנו" אובמה, והחזיר את הסנקציות הכלכליות נגד איראן והקשה עוד יותר על השלטון המטורף שבטהרן. כל זה מערער את יציבות השלטון שם וטוב שכך.
ולא אמרתי עוד מילה על סעודיה, שבכל מקום שאפשר לזנב באיראן, היא עושה זאת. בעיראק, בתימן, אפילו פה באזור הזה היא תומכת בנו ולא רק בצורה חשאית, זה כבר הפך להיות גלוי. יש כבר קואליציה של ארה"ב ישראל, סעודיה וגם מצרים וזה כח שאי אפשר להתעלם ממנו. העם האיראני לא אידיוט, הוא רואה את זה. זו שעת הכושר שלו.

בשנה הבאה תציין איראן 40 שנה למהפכה האסלאמית. אולי זה בדיוק הזמן, אולי זה בדיוק האות לסיים את השלטון הנורא הזה, לא רק לנו, לא רק לעולם, אלא בעיקר וקודם כל לעם היושב באיראן. התחילו את המהפכה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך