"אני רוצה ללכת בעונה הבאה לכל המשחקים של מ.ס אשדוד"

עומר דהאן, בן ה-14 וחצי, הוא ילד על הרצף האוטיסטי. עומר הפך לאוהד מושבע של מ.ס אשדוד, הוא הגיע לאחד האימונים של הקבוצה ואפילו עלה איתה למשחק הליגה מול מכבי נתניה
"אני רוצה ללכת בעונה הבאה לכל המשחקים של מ.ס אשדוד"

מי שיצר את הקשר בינו לבין הקבוצה הוא יניב נוחי, ממאמני הכושר של אשדוד. נוחי העניק לעומר בסוף השבוע האחרון חולצה חתומה של שחקני הקבוצה, ועומר לא ידע את נפשו מרוב שמחה. אמו רוני: "נכנסים לחיינו לפעמים אנשים עם לב זהב כמו יניב ושחקני מ.ס אשדוד" זה סיפור של אהבה, אבל אהבה מיוחדת. אהבה של ילד לקבוצה. ילד מיוחד. ילד על הרצף האוטיסטי ששחקני ואנשי מ.ס אשדוד פתחו אליו את הלב והוא אליהם.

עומר דהאן בן ה-14.5 גר בכפר-סבא. את יניב נוחי, ממאמני הכושר של מ.ס אשדוד, הכירה אמו רוני במפגש של הורים לילדים על הרצף ומיד נוצר הקליק בין יניב לעומר. עומר סיפר ליניב כי הוא אוהב כדורגל והם החלו לדבר על כדורגל מידי פעם בניהם. יניב הזמין את עומר, אמו ואחותו הגדולה יובל, לאחד האימונים של מ.ס אשדוד, ושחקניה הכינו לו הפתעה, דגל עם חתימות השחקנים. עומר גם התאמן עם השחקנים בתום האימון והתאהב בקבוצה ובשחקנים. האהבה הייתה מסתבר הדדית.

שחקני מ.ס אשדוד הזמינו את עומר לעלות איתם לאחד ממשחק הקבוצה מול מכבי נתניה, ומאז הוא מלווה אותם לכל מקום, הפך לאוהד הקבוצה בכל רמ"ח אבריו. לאחר המשחק מול נתניה עומר נכנס לחדר ההלבשה עם השחקנים והתרגש מאוד. הוא היה בחדר ההלבשה והצטלם עם שחקני מ.ס אשדוד, שקיבלו אותו גם הפעם בחום.
עומר: "רציתי לספר לכם קצת על הקשר עם יניב ומ.ס אשדוד. נתחיל מזה שיניב הזמין אותי לאימון של מ.ס אשדוד ושיחקתי עם השחקנים בסוף האימון. הגעתי למשחק של אשדוד מול נתניה ועליתי עם שחקני אשדוד לדשא וזה נמשך שהוא הגיע לבית שלי והביא לי חולצה של אשדוד עם חתימה של כל השחקנים. רציתי להגיד גם שאני מאוד אוהב כדורגל ואני רואה את המשחקים של אשדוד, ואני מאוד ללכת למשחקים שלהם בעונה הבאה".

עומר ושחקני מ.ס אשדוד לפני המשחק מול נתניה

בשישי האחרון הגיע אליו כאמור יניב נוחי הביתה והביא לו הפתעה שעומר לא ידע את נפשו מרוב אושר כשקיבל אותה. יניב הביא לו את החולצה החתומה של שחקני מ.ס אשדוד, ועומר הבטיח להגיע איתה לכל המשחקים של אשדוד.
אמו רוני, שגם היא התרגשה מהחיבור הזה, אמרה: "הילד הזה מזמן לי התמודדויות שלא חלמתי עליהן בעולם. זה תמיד באקסטרים ובגדול. מה שקרה עם הקבוצה זה מדהים. ככה נכנסים לחיינו לפעמים אנשים עם לב זהב כמו יניב ושחקני מ.ס אשדוד".
עומר לומד בכיתת תקשורת בבית ספר רגיל.

הוא ילד אוהב, רגיש ומרגש. מגיל קטן הוא נלחם במצבים לא שגרתיים, והוכיח בכל פעם מחדש שאין דבר שרוצים ואי אפשר להשיג. כשהוא מחליט להשיג משהו הוא משיג אותו. בשנים האחרונות עומר חי, נושם וחולם כדורגל, עוקב אחרי משחקים ומכיר טבלאות, תוצאות ומהלכים בעל פה. האם רוני מוסיפה: "בלילות אני שומעת אותו לפעמים מזיז את מסי ממקום למקום במגרש מתוך שינה".
ולא סתם הוא חולם על מסי. בבר המצווה ביקש לנסוע ל"קאמפ נואו", ועומר ומשפחתו היו אורחים של מועדון ברצלונה ואפילו שיחקו עם שחקני העבר של הקבוצה במיני אצטדיון, שמיועד למבקרים. אח"כ הם גם תלו את התמונה המשותפת בלוח השנה של המועדון, עבור עומר זו הייתה הגשמת חלום.

עכשיו הוא מחכה לפתיחת העונה החדשה, להגיע עם חולצת מ.ס אשדוד "ולקפוץ בכל גול של אשדוד".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך