"מטעמי גן עדן" טעם של בית

מטעמי גן עדן, כשמם כן הם. אוכל בייתי מהמטבח המרוקאי האסלי. עסק של משפחה, שנותן יחס של משפחה. האם מזל דדוש היא הבשלנית מאחורי הטעם כבר 30 שנה שמחזיר את הלקוחות בכל פעם שוב. מתמחים בהפקות כל האירועים מאוכל ועד אחרון הפרטים. כשר למהדרין.
ארוחת דגים טעימה

אוכל זה בית. אוכל זה משפחה. אוכל טוב תמיד מזכיר את הטעם של הבית שהיינו רגילים אליו. טעם מיוחד, טעם שהוא טעם "גן עדן". זה בדיוק מה שאפשר להגיד על "מטעמי גן עדן", שאצלם המשפחה היא המרכז. עסק משפחתי שנותן יחס ואוכל מיוחד מהמטבח המרוקאי האסלי, כמו בבית אמא.

ואיך זה לא יהיה כמו בבית אמא? מי שעומדת מאחורי הטעם כבר 30 שנה היא האם, מזל דדוש. הלב של "מטעמי גן עדן", שהבישול שלה הוא מדויק ויש בו את כל מרכיבי הטעם של המטבח המרוקאי שנחשב לאחד המטבחים הטובים והטעימים שיש.

"במטעמי גן עדן" מתגאים בעובדה שהם עושים אוכל ביתי ולא תעשייתי, זה לא מקום שמייצר מאות מנות באופן טכני, אלא מרכיבים לכל אדם את האוכל שלו לפי הזמנתו ולפי סוג האירוע שלו.

השפע הוא מרכיב מרכזי באוכל, בדיוק כמו במטבח המרוקאי, כולל הכל מהכל, דגים, בשר, סלטים תוספות, רק תבקשו. הכל כמובן כשר למהדרין.

"במטעמי גן עדן" תוכלו להיות שקטים בכל הנוגע לאירוע שלכם, כל אירוע. שבת חתן, בר או בת מצווה, חינות, הילולות ולהבדיל אזכרות. כאן גם תקבלו אם תרצו את כל המעטפת שכוללת לא רק את האוכל הייחודי ל"מטעמי גן עדן", אלא גם שירותי מלצרות, שתייה לסוגיה ואפילו עד רמת סכום, הפקה מלאה. והטעם…גן עדן.


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך