תושב אשדוד נתפס על חם ונעצר יחד עם כנופיית גנבי אלכוהול

כוחות משטרה רבים הוזעקו לסניף של יינות ביתן ברחובות, בעקבות דיווח של קצין הביטחון על כך שהצליח לשים את ידו על כנופיית גנבי אלכוהול, אחריה הוצעו חיפושים רבים
אדם כבול
אילוסטרציה.

ערנות של קצין הביטחון בסניף יינות ביתן בעיר רחובות הובילה למעקב אחר שלושה חשודים כבני 40, שניים מהם תושבי אור יהודה והשלישי תושב אשדוד, קצין הביטחון עקב אחרי השלושה והביא לתפיסת כנופיית גנבי אלכוהול שכבר הכתה מס' פעמים, ערנותו הביאה למעצרם.

בסוף השבוע האחרון קצין הביטחון הבחין בשני חשודים מתוך השלושה וזיהה כי מדובר בגנבים שכבר פעלו במקום בעבר. בעקבות הדיווח למקום הגיעו שוטרים רבים, תחילה הם עצרו את אחד החשודים בכניסה לסניף, ולאחר מכן אותר החשוד השני ליד עגלת קניות.

השניים נעצרו, נחקרו באמצעות מתורגמן וביום שישי הובאו להארכת מעצר בבית משפט השלום בפתח תקווה. במהלך השבת האחרונה איתרה המשטרה את החשוד השלישי והוא הובא לדיון בהארכת מעצרו בבית המשפט.

במשטרה מיחסים להם לפחות שבעה מקרים של גניבות בקבוקי אלכוהול בשווי אלפי שקלים. בידי המשטרה סרטוני אבטחה בהם החשודים מבצעים את העבירות המיוחסות להם. באופן חריג, האריך בית המשפט את מעצרם בשל עבירות הרכוש, וזאת על מנת לאפשר למשטרה להשלים את חקירתה.

עו"ד יפתח רפאלי, המייצג את אחד החשודים, ציין: "מרשי שוחרר ממעצר לאחר יממה ואם יוגש נגדו כתב אישום נלמד אותו ונגיב בהתאם".

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך