תחזית אסטרולוגית שבועית – עוזי הכהן

תחזית שבועית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 18/05/18 ועד 24/05/18
מזלות

טלה:

בשורה טובה, הריון, לידה, חתונה, מציאת עבודה ויצירת בסיס טוב לעתיד, הזדמנויות טובות שבאות לידי ביטוי באנרגיות טובות וחשיבה חיובית. זכייה כספית. השבוע הוא שבוע טוב להוביל מהלכים הקשורים לקידום האישי ולקידום הקריירה שלכם. גישה אסרטיבית ונחושה תאפשר לכם להניע תהליכים שיצרו שיפור בתעסוקה ויובילו לביסוס מעמדכם המקצועי. לעצמאים שביניכם: זהו זמן טוב להוציא אל הפועל מהלכים ותוכניות חדשות אשר יש ביכולתם להוביל לשיפור בתזרים המזומנים. עסקה או חוזה אשר אתם חפצים ביקרם יוכלו ב"ה לבוא לידי מימוש. מעבר דירה ושינוי שקשורים בבית ומגורים עולה על הפרק ונושאים שקשורים בשיפוץ ותחזוקת הבית יעסיקו אתכם. בעבודה: התקופה הקרובה מזמנת לכם הזדמנויות שיש בכוחם לשפר את מעמדכם במקום העבודה. זה הזמן לזרוע! הגדלת ראש ונטילת יוזמה תאפשר לכם ב"ה לנצל עד תום את ההזדמנויות הללו. יחד עם זאת, מאבקי כוח סמויים מתרחשים במקום עבודתכם והקלפים ממליצים לכם לנקוט בגישה פסיבית ולא לצדד בצד כזה או אחר. קידום או קביעות נראים באופק. זוגיות: זהו שבוע נהדר לממש את עצמכם מבחינה זוגית ורומנטית. נקיטה בגישה פתוחה ויצירתית תוביל למהלכים חיוביים אשר יתרמו לחיזוק הקשר ולהנאתכם ויתקבלו גם בשמחה אצל בן זוגכם, כל שעליכם לעשות כדי שזה יקרה זה- לעשות, ליצור, לפעול וליזום. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב להציג את עצמכם. אתם קורנים, מרגישים טוב ונראים נהדר. לאלו מכם שינצלו זאת בתבונה צפוי שיפור בתחום הזוגי. ואפילו ב"ה ניחוחות של קשר טוב ומיסוד נישאים באוויר. שבוע מבורך, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: נעשה מחקר שהוכיח שכדי להתקיים עלינו לחבק לפחות 4-10 חיבוקים ביום. כדי לרפא את עצמנו אנו זקוקים ל-12 ויותר. חשוב גם לחבק את עצמנו. אז יאללה תנו חיבוק…

שור:

נושאים שקשורים באופן שבו אתם מערכים את עצמכם, זקוקים לליטוש. טיפוח של ערך עצמי יציב ודימוי עצמי חיובי יאפשרו לכם ללמוד להחיל אכזבות מבלי שהם יפגעו בתוכניות העתידיות שלכם. השבוע יש לכם נטייה להתקדר ולכעוס בקלות. כמו כן אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים לקחת הכול ללב להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. הידיעה כי הדברים אשר מתרחשים בעולמכם וסביבכם אינם קורים כך סתם וכי לכל מקרה שעובר עליכם יש תכלית אחת והיא ללמד אתכם דבר מה, חשובה ביותר והתחברות לחשיבה שכזו, תאפשר לכם להבין שהרווח היחיד שיצמח לכם מתחושת מסכנות, או רחמים העצמיים בטל בשישים. בעבודה: הזדמנות למימוש של רעיון תלוי ועומד באופן שבו תחליטו להשתמש בחשיבה שלכם. התחברות לחשיבה חיובית והימנעות מחשיבה שלילית, זהו המפתח להגשמת החלומות המקצועיים שלכם. זוגיות: חולשה, אכזבה וחוסר אמון, יוצרים משבר שמציב את הזוגיות שלכם בסכנה. טיפול לא נאות וחוסר אכפתיות, יכולים להביא לסיומם של קשרים ושותפויות. מומלץ וכדאי מאוד להיעזר בגורם חיצוני כגון: יועץ ואיש מקצוע שיאפשרו לכם לקדם דברים לעבר הפתרון הרצוי. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע. השתדלו לנוח מעט, האזינו למוזיקה מרגיעה, או שיר נעים, עשו גם הילינג והדבר יתרום לשיפור הרגשתכם. כמו כן, נצלו את חופשת החג וצאו לטייל ולראות קצת ירוק בעניים הדבר יעשה לכם טוב. יום הולדת שמח לחוגגים, שבוע מוצלח, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: הגדירו מחדש את הערך העצמי שלכם. אתם לא מה שאתם אוכלים ואתם לא מה שאתם עושים. האוכל, הבגדים והעבודה לא מגדירים או קובעים מי אתם או מה אתם רוצים להיות. הקדישו רגע בכל בוקר כדי להזכיר לעצמכם שהערך הטבעי שלכם כבני אדם, אינו מבוסס על משרה (או על כסף בבנק, לענייננו), ונצלו את הזמן כדי לבנות ולבסס את הערכתכם העצמית – אתם שווים את זה.

תאומים:

השבוע על בני מזל תאומים להתחבר אל האינטואיציה שלהם שאמורה לספק להם הכוונה והגנה. התעלמות מהאינטואיציה שלכם יכולה להוביל אתכם למצבים ומקומות שבאמת אין לכם חשק להיות שם. הקלף השבועי שלכם מלמד, שהנשמה שלכם רוצה מאוד מעט שלווה ושקט פנימי. העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שאתם מנהלים עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה. בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם. זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. ושוב שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק. שבוע מבורך, חג חלב שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

סרטן:

מאבקי אגו וכבוד יוצרים מתיחות ויש להתנהל בזהירות מתוך ידיעה שעדיף להיות חכם מאשר צודק. רצון להיות לבד, תחושת קורבנות, יוצרת עוינות וחוסר סבלנות כלפי הסביבה על רקע של אכזבה אישית, רחמים עצמיים או כאב פיזי שבא כתוצאה ממתח נפשי. שבוע רווי מתחים ניצב בפתח והפוטנציאל למריבה, סכסוך וחיכוך רבים מתמיד. עקב כך, מערכות היחסים אותן אתם מנהלים עשויות להיקלע למשבר. באופן כללי ניתן לומר, שרבים מכם חווים את התחושה שהם למעשה מתמודדים עם החיים האלה די לבד וברגעים כאלה כדי לזכור, שנכון שהחיים לעיתים קשים אך אתם, חזקים מהם. כל עוד האדם יודע שיש מטרה לקיומו בעולם הזה ושכל אתגר בחייו נבחר במיוחד עבורו, הוא יכול למצוא בתוכו את הכוח הפנימי לשאת את הבלתי נסבל. או כפי שאימא שלי שתחייה אומרת: "זמנים קשים לא מחזיקים מעמד, אנשים חזקים, כן". .. השבוע על בני מזל סרטן להיות חזקים. חוסן נפשי, סבלנות וחזק רוחני, ימנעו מכם להיכנס למצבים שאין בהם כל צורך. התחייבויות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה, גורמות לכם להרגשה לא נעימה. יתכן ולקחתם על עצמכם קצת יותר מדי וכעת ניתן לומר שמתקיים בכם חשש שמא לא תצליחו לקיים הבטחות או לעמוד במטרות שהצבתם בפניכם. תחושה זו היא הגורם לכך שאתם מהססים וחוששים מלבצע את משימתכם בצורה נחרצת. עליכם לדעת שפחד זה הוא סובייקטיבי ואין לו כל אחיזה במציאות. במידה ותבחרו למצב את חששותיכם במקום הראוי להם, תוכלו להתמודד ב"ה עם כל משימה או החלטה אותה בחרתם לבצע. בעבודה: יש מי שמקנא בכם ויהיה עליכם להיזהר ולהימנע מהתרברבות או דיבור מיותר שעשויים לפגוע, לקלקל ולעכב את תוכניותיכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר ויחדדו לכם את ההרגשה שבן הזוג איתו אתם מצויים מגביל, כובל ומונע מכם להתקדם ולעשות את אשר אתם באמת רוצים לעשות. וותרו על הצורך להיות צודקים וגלו סבלנות כלפי בן הזוג. חג שבועות שמח, שבוע טוב ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: המושג " צדיק " מתאר את יחסו של האדם לאנשים אחרים: צדיק הוא האדם הצודק במשפט, או אדם שמשתדל לתת לכל אחד את המגיע לו משוא פנים, אחד כזה שחושב מחשבות צודקות שמדבר בצורה צודקת ומעשיו צודקים כלפי כול מה ומי שאלוהים ברא.

אריה:

המוטיב המרכזי שעומד מאחורי הקלף השבועי שלכם מדבר על בדידות שאתם נושאים בלבבכם. תחושת הלבד תקפה גם לאלו שפיזית נמצאים בחברתם של אנשים נוספים שמלווים אתכם בחייכם כגון בן הזוג, הילדים וכדומה. תהליך זה מלמד על כך שרבים מכם אינם שמחים בחלקכם. חשוב שתדעו שהשארת המצב ללא טיפול רק יחמיר את תחושתכם. פנייה לעזרתו של חבר או איש מקצוע שיקשיב, ייעץ ויכוון, תשפר את הרגשתכם. נושאים הקשורים בכסף על היבטיו השונים יעסיקו אתכם השבוע. לעצמאים שביניכם: זהו שבוע נהדר להתחיל ולהוציא אל הפועל תוכניות ומהלכים שיביאו לשיפור בתזרים המזומנים. הצעה או רעיון לשותפות עסקית נראית קוסמת ומבטיחה אך הקלפים מייעצים לכם לדחות את ההצעה על הסף ולגלגל את הרעיון בכוחות עצמכם. כמו כן, עסקה שהתעכבה יוצאת אל הפועל. בעבודה: אתם לא ממש נמצאים. אין זה אומר שאינכם מבצעים את מלאכתכם אולם הראש שלכם מצוי במקומות אחרים ותהליך זה של חוסר ריכוז עשוי להוביל לעשיית טעויות שטותיות. הקפדה ושימת לב לפרטים הקטנים, תאפשר לכם לעבור את השבוע הקרוב ללא תקלות. זוגיות: יש לכם הרגשה שבן הזוג שלכם אינו מבין אתכם וסימני המצוקה שאתם משדרים באים לידי ביטוי בחוסר סבלנות, עוקצנות והעדר פרגון. עליכם להבין שמהאופן בו אתם מתנהגים לא תצמח לכם הישועה ותחושת הריחוק רק תחמיר. לרווקים שבניכם: הפחד להיות לבד עשוי להוביל אתכם לשותפות זוגית חסרת טעם. לכן אל תפחדו מהלבד ואל תסכימו למכור את עצמכם בעבור נזיד עדשים. לאמיצים שביניכם שלא יירתעו מלעמוד על עקרונותיהם צפויה היכרות ברמה אחרת שאמורה להתרחש בזמן הקרוב. שבוע מבורך, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו.

בתולה:

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם – עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד. בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת. כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו ביטחון? תשובה: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו – חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה! ביטחון הוא האמונה שהקב"ה פועל רק לטובתו של הנברא, וניתן לסמוך עליו שכל מה שיקרה לאדם, אינו אלא לטובתו, אף אם כלפי חוץ נראה כאילו עוברים עליו מאורעות רעים.

מאזניים:

המשפט השבועי שעליכם לשנן הוא זה: "רק מי שמוכן לקבל את החושך, זוכה באור". זהו פתגם סיני עתיק שמלמד שרק אומץ לב ונכונות לקחת סיכונים מחושבים, יובילו לתוצאות חיוביות. כללי: אתם רגישים ופגיעים מתמיד ונוטים להיעלב במהירות. חברים ובני משפחה עלולים לגרום לאכזבה לכן מומלץ לא לפתח ציפיות גבוהות בכל הנוגע אליהם. נושא או עשייה שהיו מנת חלקכם, מגיעים אל קיצם ואתם עומדים לקראת שינויים אשר ישפיעו על חייכם בעתיד לבוא. נכון לעכשיו שינויים אלו נראים מפחידים, אך עם חלוף הזמן הם יתבררו כמוצלחים ביותר עבורכם. זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק תחריף את המצב. פיתויים (מבחנים) שסובבים סביב סקס, מערכות יחסים, מין וכדומה צצים ועולים. היו זהירים! לרווקים: ההרגשה שהדרך לזוגיות כרוכה בהתפשרות וויתור על דברים שבאמת חשובים לכם שהיו בבן הזוג, מקשה עליכם למצוא שותף ראוי. סבלנות היא מלת המפתח ואל תמהרו לתת את עצמכם בעבור נזיד עדשים. גם אם המחיר כרוך בלהיות עוד קצת לבד. כספים: השקעה של סכום סמלי במשחקי גורל ומזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה. בריאות: חולשה פיזית ומחושים גופניים, הם תולדה של מתח נפשי שנוצר עקב התערערות הביטחון שלכם בדבר מה שמהווה בסיס בחייכם. כמו למשל חוסר תחושת ביטחון בקשר הקיים או באהבתו של בן הזוג אליכם. או לדוגמא חוסר ביטחון כלכלי או חוסר ביטחון בעבודה הקיימת וכו'. חשוב לזכור, שללא טיפול נאות תחושת חוסר הביטחון תלבה את עצמה ותתעצם. לכן חשוב מאוד לפנות ולקבל עזרה אשר ביכולתה להשיב לכם את ביטחונכם בתחום המדובר יהיה אשר יהיה. שבוע מבורך חג ביכורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: "אם קנית ידיעה, יהיה אשר יהיה טיבה, קנית דבר שיש בו מועיל לשכלך, כיוון שהוא מסייע בידך לזרוק ממך את הקליפה ולהחזיק בחלק הפנימי כי לא ייתכן לחייב ולאהוב דבר או לשלול ולשנוא אותו כל עוד לא נודע לנו טיבו." ליאונרדו דה וינצ'י

עקרב:

שבוע חיובי בפתח. בעיה משפחתית שהעיבה על לבכם מקבלת פתרון. סכסוך ישן מקבל הזדמנות לגישור. כמיהה לזוגיות ולמסגרת משפחתית יציבה. לאחר תקופה של מתח, לחצים וחסר שקט, מגיע שבוע נעים יותר ורבים מהעקרבים יחושו הקלה שתאפשר להם לחדש כוחות. הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים שחוזרים לבית הספר, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וזה בסדר. אך ללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם הזדמנות לתקן ולכפר על כך. בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם היטב, לגבש החלטה על דרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה. זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור לרומנטיקה, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר – ההצלחה מובטחת. טיול או חופשה עולים על הפרק. שבוע מוצלח, חג ביכורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: בכל מקום שיש רע, האור פשוט טרם הגיע לשם. במסורת היהודית יש אמירה ש: "מעט מן האור מגרש הרבה מן החושך". אין טעם לגרש חושך בצעקות ובמקלות, אלא יש להדליק אור והחושך יעלם מעצמו. אם קיים פחד- יש להוסיף אמונה, אם קיים כעס- יש להוסיף חמלה. אם הרע הוא העדר של אור, יש לטפל בו בדרך של הוספת אור. כמאמרו של הרב קוק: "הצדיקים הטהורים אינם קובלים על הרשעה אלא מוסיפים צדק אינם קובלים על הכפירה אלא מוסיפים אמונה, אינם קובלים על הבערות אלא מוסיפים חוכמה".

קשת:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להשקיע במעגל המשפחתי על היבטיו השונים. השבוע הקרוב מוצא את בני מזל קשת עסוקים בעיקר בנושאים שקשורים בביטחון כלכלי ובכסף על היבטיו השונים. בחינה מחודשת של היכולות הכספיות שלכם תאפשר לכם לתכנן את צעדיכם הכלכלים ביתר תבונה. בבית: בתוך לבכם אתם מרגישים ויודעים שהמסגרת הביתית והמשפחתית שלכם סדוקה ורעועה, כך שהיא אינה נותנת מענה הולם לצרכים שלכם. תהליך זה נובע מעיקרו מעצם העובדה שרבים מכם נוטים לקחת את התא המשפחתי שבניתם כמובן מאיילו ואינכם משקיעים את הזמן והמשאבים הדרושים כדי לבסס, לטפח ולחזק את יסודות הבית והמשפחה. כולנו צריכים להיות רגישים וקשובים לצרכים של בני ביתנו, ולזכור שהם אינם זהים לשלנו. רק מתוך כבוד, בוגרות, דרך הבנה ומודעות להבדלים שבינינו, ודרך השאיפה לצמוח מתוכם, תוכלו לבנות בית הרמוני שירתום את הכוח האדיר של גבר, אישה וילדים, השונים זה מזה ופועלים בשיתוף יחד. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבסס את מעמדכם המקצועי. חילוקי דעות עם עמיתים לעבודה חייבים להתברר באופן בוגר ואחראי. לאלו מכם שמחפשים עבודה מראים הקלפים על הזדמנות טובה לחזור למעגל העשייה. זוגיות: חילוקי דעות גורמים לריחוק פיזי ונפשי כאחד. על מנת שתוכלו לבנות מערכת יחסים מאוחדת באמת, אתם צריכים לנסות להכניס את עצמכם לנעליו של בן/בת הזוג. נסו להבין איך נראה העולם מנקודת המבט שלו/שלה? רק לאחר שתעשו זאת תוכלו להבין מה קורה ולגבש דעה ממקום הגון. לרווקים: שבוע טוב לראות ולהיראות. מחשבות על הקמת משפחה או בית גורמת לכם לנקוט פעולה חיובית למען עצמכם. חודש סיון קל ונעים, שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כפי שאני רואה את הדברים, העולם הוא כמו גן עדן יש בו עצים, שדות, מים, אוכל, חברים, חיות, ציפורים יש בו הכל מהכל. רק הושיטו ידכם וקחו את מה שתרצו במינון המתאים לכם ללא כל תאווה ופחד שיגמר כיוון שכאשר תצטרכו שוב משהו תוכלו לקחת אותו שוב. השפע לעולם לא ייגמר, האנרגיה לא נגמרת לעולם ואלוהים דואג לכל מחסורנו בתנאי שניהנה זכאיים לכך! מחשבה נקייה, מילה נקייה ומעשה נקי, יהפכו אתכם בעזרת השם לזכאיים על פי דין.. אמן..

גדי:

שבוע חיובי בפתח. זמן טוב להצבת יסודות שיאפשרו לכם לבנות את עתידכם המקצועי והאישי. דברים רבים שהתרחשו אצלכם לאחרונה, מציבים אתכם כעת בנקודה בה עליכם לקום ולעשות למען עצמכם. במילים אחרות, השבוע אתם נדרשים לקחת אחריות על האופן בו אתם בוחרים לעצב ולתכנן את עתידכם ולהיות אדונים לגורלכם. נושא המגורים עולה על הפרק ויש ריח של שינויים באוויר ומהלכים שהחלו עוד בשבועות שחלפו יציבו אתכם כעת בנקודה בה עליכם לבדוק ולברר כיצד אתם מוצאים ומסדרים לכם פינה חמימה ונעימה אשר תאפשר לכם לנוח, להתחזק ולגבש דעות ודרכי פעולה לעתיד לבוא. עבודה: יש עומס חיובי ובסך הכול אתם מבצעים את מלאכתכם ביעילות ובחריצות. פרויקט חדש שקורם עור וגידים הולך ומתממש ובקרוב תמצאו את עצמכם עסוקים בו עד מעל הראש. כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר. זוגיות: חילוקי דעות עם בן הזוג יוצרים חיץ וריחוק והמצב מאלץ אתכם ללמוד ולהסתכל על הזוגיות שלכם במבט שונה. ההבנה כיצד ניתן לצמוח מתוך משבר, עשויה ליצור את השינוי בין פרידה לחיבור. חופשה קצרה נראית באופק. שבוע טוב, חג ביכורים שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כולנו רוצים לראות את עצמנו כאנשים שאוהבים את הזולת. אוהבי הזולת האמיתיים הם אנשים שעומק האכפתיות שהם מרגישים גורם להם לפעול בדרכים בעלות השפעה ממשית על חייהם של אחרים.

דלי:

רבים מבני מזל דלי מצויים בתקופה בה הם חשים עייפות, חוסר התלהבות, דכדוך קל ורצון להתרחק ולהיות לבד. תהליכים אלו מובילים למצב בו אתם סגורים מבחינה רגשית. הקלפים מצביעים על כך שלמעשה אין כל ממש בתחושות אלו והם אינם משקפים את המציאות שעוטפת אתכם אולם בשלב זה אתם עסוקים בלהיות מכונסים בתוך עצמכם כך שאינכם שמים לב לכל הטוב שהתברכתם בו. אם רק תעיפו מבט סביבכם תגלו שיש אנשים רבים שאוהבים אתכם. אם רק תפקחו את עינכם ותרימו את ראשכם תראו שהחיים זימנו לכם מצבים והזדמנויות רבות אשר מוכיחות ללא כל צל של ספק שאלוהים אתכם. כל שעליכם לעשות הוא להתחבר שוב לאמונה בעצמכם וביכולותיכם. בעבודה: יש מי שבוחן את הופעתכם החיצונית. הקפדה על הופעה מסודרת תזכה אתכם בניקוד נוסף. מחשבות על לימודים שקשורים בעולם הרוח משוטטות בראשכם. הקלפים מייעצים לכם בחום רב לשלב מעט רוחניות כזו או אחרת בחייכם. שילוב זה ייצור איזון חיובי בין רוח לחומר. זוגיות: חוסר הסכמה שלא טופל כראוי משאיר מתח וריחוק. שיחה שתתנהל ברוח טובה תמנע בזבוז של זמן יקר ותחושת כעס ותסכול. חוסר תשומת לב עלול לגרום לפספוס של משהו חיובי בעבורכם. כדי להימנע מכך הקפידו לגלות עירנות לכול המתרחש סביבכם. שבוע טוב, חג שבועות שמח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: חז"ל מסבירים לנו שהגבורה האמיתית איננה נמדדת במספר האנשים האחרים שאתה מסוגל לנצח אלא במספר הפעמים בהן אתה מצליח לנצח את עצמך ולא להיגרר אחר יצר ההרס העצמי שבך – "היצר הרע".

דגים:

האנרגיות סביבכם טובות יותר. עזרה שמגיעה מסייעת בפתרון בעיה שמציקה. הקלה והכרה מעלים בטחון עצמי. היכולת ליצור בכוחות עצמכם רגשות חיוביים, זהו המפתח לשבוע מוצלח. מי שרוצה ליצור אצל עצמו רגשות חיוביים, לשם כך עליו לשפר את צורת ההסתכלות שלו על המציאות. על האדם להביא את עצמו למצב, שבו צורת ההסתכלות שלו על המציאות תהיה כמה שיותר טובה. מצב שבו הוא רואה וחווה את המציאות כדבר טוב. וכאשר האדם רואה את המציאות כדבר טוב, על ידי זה הרגשות של האדם הופכים להיות יותר טובים וחיוביים. אווירה כללית: התחושה שהקרקע מתחת לרגליכם מתייצבת, מאפשרת לכם לפעול בצורה יעילה יותר ותחושת הביטחון העצמי שלכם משתפרת. המוטיב המרכזי השבוע, קשור בעיקר ליציאה לדרך חדשה שמובילה לשינוי חיובי, שקשור בעיקר לענייני הרגש והרוח. בעבודה: זהו שבוע טוב שיאפשר לכם לבצע מהלכים שונים שיקדמו את שמכם הטוב. עבודה חדשה או שינוי משרה נראים באופק ותהליך זה חיובי ביותר בעבורכם. לימודים עולים על הפרק. זוגיות: רומן או קשר זוגי הולך ומתהדק ומחשבות על מיסוד כזה או אחר עולות על הפרק. לרווקים שבניכם: אתם חשים בשלים ליצירת מערכת יחסים רגשית ואוהבת. ואכן, בזמן הקרוב צפויה הכרות מעניינת שעשויה להתפתח באופן חיובי ולנשואים שביניכם: יהיה שבוע טוב בו תוכלו ליצור מהלכים זוגיים משותפים שיחזקו את יסודות זוגיותכם. חופשה או טיול שיתרחשו בזמן הקרוב ירימו לכם את המורל. כמו כן בשורה משמחת בדרך אליכם. שבוע מבורך, חג מתן תורה שמח ואלוהים אתכם.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך