חברת "פרי השכרה ומכירת רכבים בישראל" מציגה: טיפים להשכרת רכב

חברת "פרי השכרה ומכירת רכבים בישראל", אשר מהווה מוקד ידע מרכזי לכל נושא שירותי הרכב במדינה, נתנה ל"אשדוד אונליין" טיפים להשכרת רכב מבלי ליפול למלכודות, לא תיקחו?
חברת "פרי השכרה ומכירת רכבים בישראל" מציגה: טיפים להשכרת רכב

חברת פרי, אשר נוסדה בשנות ה-80, חרטה על דגלה להיות מהחברות החדשניות, המובילות והמתקדמות במתן שירות איכותי וכולל בענף הרכב. האני מאמין של החברה היה מאז ומתמיד להיות מוקד ידע מרכזי לכל נושא שירותי הרכב במדינת ישראל ובכלל זה בתחום מכירת כלי רכב, הליסינג, ההשכרה, לצד טרייד אין ומימון עסקאות. לחברה המון ידע וניסיון והיא לא מהססת לשתף אותנו בנקודות שמאוד חשוב לבדוק ולוודא לפני שאנו שוכרים רכב.

בתור התחלה, צריכות להישאל ארבע שאלות: הראשונה – "מהם הצרכים שלי?": יש להתאים את הרכב ליעד הנסיעה אליו אנו מכוונים (באם מדובר בטיול שטח חשוב שהרכב יתאים לתנאי הדרך), במספר הנוסעים ובסוגם (באם בנוסעים ילדים קטנים יש לבדוק האם הרכב נוח לטיול עמם), ובסופו של דבר יש לבדוק מהי המסגרת התקציבית שלנו.

השאלה השנייה – "האם הגודל של הרכב מתאים לי?": צריך לבדוק היטב אם הגודל של תא הנוסעים ותא המטען מתאימים לנו, וכן יש לבדוק אם נפח המנוע מתאים לצרכים שלנו. שאלה שלישית – "האם חברת ההשכרה הזו היא נותנת השירות הטוב ביותר"? חשוב תמיד לערוך סקר שוק בכדי לא להתפשר בשירות אותו נקבל, לכן, ההצעה היא לבחור בחברת השכרת רכב שיש לה פריסה ארצית. שאלה אחרונה אותה חשוב לשאול עצמינו לפני שאנו שוכרים רכב הינה "האם יש אותיות קטנות?". באם אנו בוחרים לשכור רכב במבצע יש לקרוא את האותיות הקטנות בחוזה בכדי לא להתאכזב לאחר מכן.

לאחר שהשאלות נשאלו ובחרנו רכב בקפידה, יש לבדוק מספר דברים לפני שאנחנו נפרדים מחברת השכרת הרכב לשלום: בדקו וזכרו את שעת מסירת הרכב מפני שזוהי שעת החזרת הרכב, הימנעו מאיחורים אחרת תצטרכו לשלם קנסות. בדקו מול החברה מהי מגבלת הק"מ ליום השכרה, בדקו את גובה ההשתתפות העצמית במקרה של גניבה או נזק שנגרם לרכב, בדקו את הגיל המינימאלי המותר להשכרת הרכב בחברה הספציפית אותה בחרת, בדקו שהביטוחים הבסיסיים כלולים במחיר ההשכרה, וכמובן זכרו לבדוק שמיכל הדלק מלא, כך תמנעו מלשלם לחברה המשכירה את עליות הדלק הגבוהות.

ולסיום, אל תשכחו להביא עמכם למעמד ההשכרה את רישיון הנהיגה שלכם וכרטיס אשראי של החותם על חוזה ההשכרה לצורך תשלום או במקרה ואתם משלמים מזומן, לצורך פיקדון. אל תהססו לשאול את השאלות הנכונות. מהנהלת חברת פרי נמסר לנו כי לחברה מערך שירות אשר מיועד כולו לטובת הלקוח הפרטי כמו גם ללקוח העסקי והוא הכתובת לכל שאלה.
תנהגו בזהירות ושמרו על עצמכם!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך