לוחמי מג"ב שהגיעו לבקר חייל פצוע זכו לארוחה על חשבון הבית במסעדת "נורדאו 24"

קבוצה של 6 לוחמי מג"ב, שהגיעו מפעילות מבצעית מורכבת לבקר חייל אשדודי שנפצע בתאונה, החליטו להגיע למסעדת הבשרים "נורדאו 24", והופתעו לשמוע שהחשבון בסך 1,200 שקל הוא על חשבון הבית
לוחמי מג"ב שהגיעו לבקר חייל פצוע זכו לארוחה על חשבון הבית במסעדת "נורדאו 24"

הלוחמים שחזרו מפעילות מאתגרת בשטח נהנו מארוחת בשרים מפנקת חינם אין כסף. כך היה אתמול (שני) במסעדת הבשרים המוכרת "נורדאו 24". 6 לוחמי מג"ב שחזרו מפעילות מבצעית לא פשוטה, הגיעו לאשדוד לבקר את שוהם קטן, חייל אשדודי שנפצע בתאונה.
הלוחמים הגיעו בדיוק בערב סגור של קרינבורים, שתוכנן מראש, עם מנות מיוחדות ומפנקות במיוחד. צוות המסעדה, בראשות הבעלים והמנהלת קורל ברבי, קיבלו החלטה לערוך שולחן מיוחד ללוחמים, למרות העומס במסעדה, ודאגו לפנק אותם במבחר מנות בשרים.

כשהלוחמים ביקשו את החשבון בסיום הערב, נאמר להם שאין צורך לשלם, הארוחה כולה על חשבון הבית, בשווי של 1,200 שקל. הלוחמים ההמומים הודו לקורל ברבי וכן לשותפים הנוספים מוטי סויסה ורון ברבי, והבטיחו לחזור למסעדה בשנית.

קורל ברבי אמרה ל"אשדוד אונליין":.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך