לבראד גרינברג סעיף יציאה ממכבי אשדוד של 15 אלף דולרים

לאשדוד יש סעיף יציאה של 5 אלפים דולרים. יחד עם זאת היא הציעה לו חוזה שיכלול יציאה לארה"ב לעיתים תכופות יותר.
בראד גרינברג.
מתי תבוא כבר. בראד גרינברג.

במכבי אשדוד/באר טוביה רוצים את המאמן בראד גרינברג לעוד עונה. הם כבר הציעו לו מספר פעמים הצעה להאריך את החוזה, אבל הוא טרם השיב תשובה. על פי החוזה שחתמו הצדדים, יש הסכם לעונה פלוס עונה. בנוסף יש לשני הצדדים זמן להשיב להצעה עד יוני. עתה נודע כי כל צד קבע את מחיר היציאה מההסכם.

אם בראד גרינברג ירצה לעזוב הוא יצטרך לשלם לאשדוד פיצוי כספי של 15 אלף דולרים, שהם כ-60 אלף שקלים. מנגד אם אשדוד הייתה מעוניינת להפסיק את ההתקשרות היא הייתה משלמת לו רק 5 אלפים דולרים, שהם כ-20 אלף שקלים.

אבל עתה ברור שאשדוד רוצה את המשך ההסכם. גרינברג משתהה עם התשובה. גורם בקבוצה אמר כי לא ברר אם גרינברג לא רוצה לאמן, או שרוצה קבוצה אחרת בכירה יותר ומחכה להצעות, או הנתק מביתו הוא שמכריע. גרינברג ראה את משפחתו שבארה"ב, רק פעם אחת העונה וגם זה לשבוע. באשדוד יש לציין אפשרו לו לצאת פעם נוספת לפחות, אבל הוא סירב כי טען שזה יפגע מקצועית בקבוצה.

עתה מוכנים באשדוד לבוא לקראת גרינברג יותר. אם יישאר לעונה נוספת, הרי שבקבוצה יסכימו להכניס סעיף לפיהם הוא ייצא לעיתים תכופות יותר לביתו אשר בארה"ב. מה שנותר עתה זה לחכות להחלטתו.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך