אב ביצע מעשי סדום בבתו ושידר לפדופילים באינטרנט

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע הרשיע תושב הדרום בן 37, בכך שבמשך תקופה של כ-10 חודשים ביצוע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו שגילה פחות מ-4 שנים ונהג לצלם ולשדר תמונות וסרטונים בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו
נעצר תושב אשדוד בחשד שאנס את בתו בת ה- 6

ביהמ"ש המחוזי בבאר שבע (הרכב כב' השופט ואגו) הרשיע גבר בן 37, תושב הדרום, אשר נאשם בכך שבמשך תקופה של כ-10 חודשים ביצוע שורה של עבירות מין חריגות בחומרתן בבתו שגילה פחות מ-4 שנים. הנאשם הורשע בעבירות הבאות: מעשה סדום בנסיבות אינוס בתוך המשפחה (2 עבירות), סחר בבני אדם, מעשה מגונה בנסיבות אינוס בתוך המשפחה (ריבוי עבירות), שידול למעשה מגונה בנסיבות אינוס (ריבוי עבירות), עשיית שימוש בגופו של קטין לעשיית פרסום תועבה בידי אחראי (ריבוי עבירות), פרסום תועבה ובו דמותו של קטין בידי אחראי (ריבוי עבירות), החזקת פרסום תועבה ובו דמותו של קטין ועבירות נוספות.

על פי כתב האישום המתוקן, בו הודה הנאשם במסגרת הסדר טיעון, הנאשם ביצע במספר רב של הזדמנויות מעשי סדום ומעשים מגונים בבתו הקטינה, בעת שישנה, ונהג לצלם תמונות וסרטונים בהם הוא מבצע את מעשיו המיניים בבתו. הנאשם שידר תמונות וסרטונים אלה באמצעות אפליקציית סקייפ לפדופילים שונים ברחבי העולם, וזאת תמורת תשלום או בתמורה לקבלת תצלומים וסרטונים דומים בהם הם פוגעים בילדותיהן הקטינות.

עוד על פי כתב האישום, הנאשם החזיק למעלה מ- 150 אלף תמונות וסרטונים פדופיליים. בנוסף, במהלך שנת 2015, במועדים רבים, נהג הנאשם לצלם נשים ללא ידיעתן, וזאת על ידי מיקום המצלמה מתחת לחצאיתן. חלק מתמונות אלו פורסמו באינטרנט באתר בו נהגו משתמשי אינטרנט שונים לפרסם תמונות הנחזות להיות בעלות אופי דומה, של נשים שצולמו ללא ידיעתן.

הסדר הטיעון אינו כולל הסכמה לעניין העונש. הפרקליטות תדרוש עונש מאסר בפועל. את התיק ניהלה עו"ד אפרת פאר-גרונדלנד ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו. אם זיהיתים בפרסומינו צילום שיש לכם זכויות בו, אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות כתובת המייל: ashdodonline1@gmail.com

אולי יעניין אותך